אירועים בפארקים פתוחים- גם אצלנו.

עיריית בית שמש יוזמת הרשאה לצעירים להינשא במרחב הפתוח,. יפה! מה עם מערך סיוע לוגיסטי יותר מעניין, כמו מי אחראי על ניקיון, פינוי, חשמל וכו. בערים הגדולים הקימו מערך שלם. אצלנו? חושבים על זה

אפשרות אחת מיני רבות, גן גולן
אפשרות אחת מיני רבות, גן גולן

בית שמש מצטרפת לרשויות הגדולות המאפשרות קיום חופות באתרים ייחודיים בעיר.

במליאת מועצת העיר הקרובה תובא הצעת החלטה לאפשר לזוגות צעירים לשאת את בחירת ליבם תחת כיפת השמיים. בגלל הגבלת הקורונה, יוכלו מעתה זוגות לקיים אירוע אינטימי ובאווירה יוצאת דופן לבני משפחה קרובים בהרכב מצומצם עד גבולות האפשר באתרים ברחבי העיר.

עיריית בית שמש לא מביאה בהצעת ההחלטה שלה לפני חברי מועצת העיר את הדרך לאפשר זאת, שכן הדבר מצריך היערכות מיוחדת למימוש הפרוייקט. למשל, פינוי אשפה, ניקיון, תאורה וכד.

בעירייה אין רשימת אתרים כאלה, וחוץ מאשר שורה אחת בה יובא העניין לידיעת חברי מועצת העיר ולאישורם. אין מערך מיוחד למימוש הפרוייקט.

האירועים המדוברים מיועדים בהתאם לכללי משרד הבריאות המגבחלים, שחייבים לעמוד בהנחיות משרד נהבריאות., כולל כמות מוזמנים, שמירת מרחק, הצהרת בריאות, ומדידת חום.

היכן בבית שמש נין לקיים אירועים בסגנון כזה עליו הכיזה גם עיריית ירושלים.

להלן רשימת אחרים שיכולים להיות פוטנציאל לקיום החתונות.

גן התפוח, גן גולן, גן העיר, הגן בנחל איילון, גן ירמות, אלו רק חלק. היה מן המצופה שהעירייה תמליץ היא בעצמה על שמות אתרים ברחבי העיר בהם תהיה נגישות לאורחים , גם מוגבלים, ובעיקר לכלי רכב להיכנס להבאת ציוד וכד.

ניתן לשפר את ההחלטה עד למועד קיום הישיבה ביום רביעי השבוע

נושאים: קורונה, אירועים רבי משתתפים, כיפת השמיים, בית שמש
אפשרות אחת מיני רבות, גן גולן
אפשרות אחת מיני רבות, גן גולן
אפשרות אחת מיני רבות, גן גולן
אפשרות אחת מיני רבות, גן גולן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: