איך תגיעו לאיקאה באשתאול?

נכון לעכשיו לא ברור אם תופעל תחבורה ציבורית לאיקאה, מי שירצה לדעת עליו לפנות דרך אתר איקאה ולקבל את כל הפרטים. ומה עם ציבור שאין בידיו מחשב או ניייד עם אפשרות כניסה לאתרים?

איקאה, דף פייסבוק
איקאה, דף פייסבוק

בעוד שבועיים יפתח סניף איקאה השישי במדינת ישראל. איקאה מעמידה שירות בתיבות דיגיטליות למענה לשאלות תושבים/צרכנים. ואם גם לכם יש שאלות לאיקאה אתם מוזמנים לפנות לשם. מענה אנושי לא בטוח שתשיגו מהר, צ'אט עם נציג תקבלו גם תקבלו. אולי לא במהירות שאתם מצפים... אבל בסוף תקבלו.

הפתיחה מתוכננת כאמור לתאריך 5.3.2020. תושבי בית שמש ומטה יהודה יהיו הראשונים להגיע למקום יחד עם רבים מאזור ירושלים שינהרו למקום, ממש כפי שנוהרים לכל מקום חדש שנפתח. איך יגיעו? מי שבידו רכב פרטי יכול בנקל להגיע. כביש 38, כביש 35 ואתם במבואות איקאה. מגרש חניה רחב מצפה לכם.

ומה עם אלה שאין בידם כלי רכב פרטי? מונית? זה מייקר את ההוצאה. שירות הסעה עד איקאה יגרום להוצאה כספית בעלות הלוך ושוב של לפחות 40-50 שח. לא מעט כסף.

ומה עם אפשרות אחרת, למשל אוטובוסים, הסעות וכד'.

נכון לעכשיו אם תפנו בפנייה דיגיטלית לא תשמעו כלל על הפתיחה הצפויה בבית שמש. יסבירו על נתניה, תל אביב, באר שבע, ראשון לציון, קריות, על בית שמש אין עדיין הודעה מוקלטת. השוונו עם ראשון לציון שם מצויה אחת מחנויות איקאה. אפשר להגיע לאיקאה ראשון לציון באמצעות אוטובוס או רכבת. אלו הם הקווים שיש להם תחנות בסביבה:אוטובוס: 6, 84 רכבת: קו לוד - ראשונים

ניהלנו שיחה עם נציג איקאה בצ'אט. תשובתו הייתה כי לאחר הפתיחה יפורסמו כל הפרטים באתר איקאה. כרגע אין בידיו פרטים על דרכי הגעה. אז מי שמתכנן להגיע ביום הראשון לפתיחה המרגשת שיסע ברכב פרטי, בטרמפ, רק לא בתחבורה ציבורית, כי אין כזו.

ומה עם אלה שאין בידיהם מחשב, או אפשרות להיכנס למדיה לקבלת עדכון דרכי הגעה, מה עם הציבור החרדי שלא זמין ולא נגיש לאתרים במחשבים. הנציג בצ'אט לא נשאר חייב לשאלתי: תוכל לקבל תשובות בטל... וכאן הוא מציג לי מס' טלפון.

סיכום: חנות איקאה תפתח בתחילת מרץ, תחבורה ציבורית עדיין לא ברור אם תגיע לשם.

נושאים: איקאה אשתאול, בית שמש, מטה יהודה
איקאה, דף פייסבוק
איקאה, דף פייסבוק
איקאה, דף פייסבוק
איקאה, דף פייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
איך תגיעו לאיקאה באשתאול?
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 03 ביוני 2020, 19:31

פרטי שעות הפתיחה של איקאה אשתאול - https://www.xn----8hcbjj5cq0blc.co.il/%D7%90%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%94/opening_hours.asp?eid=37045&eSnifName=%D7%90%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%94+