איחוד הצלה בהדרכה רפואית לעובדי עיריית בית שמש

במהלך ישיבת עבודה שגרתית המתקיימת מדי יום שלישי בבניין העירייה. מדריכי רשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה העבירו הדרכה רפואית לעובדי עיריית בית שמש

הדרכה בחדר המליאה
הדרכה בחדר המליאה

הבוקר, יום שלישי כ"ד טבת, 01.01.2019. במהלך כינוס שגרתי לעובדי עיריית בית שמש בבניין העירייה, העבירו מדריכי איחוד הצלה הדרכת עזרה ראשונה והודגם השימוש בדפיברילטור (מכשיר שוק חשמלי) בעת החייאה, מכשיר שמותקן באורח קבע בבניין העירייה כמו במוסדות ציבור אחרים.

הזמנת מדריכי איחוד הצלה להדרכה בבניין עיריית בית שמש, התקיימה בעקבות אירוע שאירע לאחרונה, בו התמוטט אדם בבניין העירייה ונזקק לטיפול רפואי מידי. אך הסובבים לא יכלו לסייע לו בהיעדר הכשרה רפואית בסיסית, והכרת הציוד הרפואי שנמצא על פי חוק ברשותם.

את ההדרכה העבירה דניאלה סמג'א מתנדבת איחוד הצלה מסניף בית שמש ומדריכת קורס משפחה בטוחה אשר מיועד להעשיר את בעלי המשפחות והורים לילדים בידע רפואי בסיסי. הקורס לווה בציוד הדרכת רפואת חירום חדשני ומתקדם, ובבובת החייאה ייחודית.

בסיום ההדרכה נפגשו צוות הנהלת הסניף לפגישת היכרות עם ראש העיר עליזה בלוך וצוותה המקצועי. מנהל הסניף דוד לף, סגנו צביקה רובין, רכז המבצעי חיים לנדסמן, והמתנדבת דניאלה סמג'א הציגו בפניה את הארגון, יכולותיו, ופעילות החובשים מתנדבי סניף בית שמש בעת שגרה ובמקרי חרום.

איחוד הצלה רשת מתנדבים להצלת חיים, מונה מעל ל-5000 רופאים פראמדיקים וחובשים שפרושים ברחבי הארץ, ובתוכם כ-120 מתנדבים בסניף בית שמש שפועלים בעיר וביישובי הסביבה.

ראש סניף איחוד הצלה בבית שמש דוד לף סיכם את המפגש ואמר בסיפוק, כי "שיתוף הפעולה בין סניף איחוד הצלה לעיריית בית שמש היה פורה ומצוין, אני מקווה שזו רק התחלת שיתופי פעולה עתידיים למען רווחת ובטיחות תושבי העיר, אני מודה לראש העיר על היוזמה והדאגה לשלומם של תושבי העיר והעובדים בה".

נושאים: איחווד והצלה, בית שמש
הדרכה בחדר המליאה
הדרכה בחדר המליאה
הדרכה בחדר המליאה
הדרכה בחדר המליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: