אחים בכל מצב - אחים בכל מקום

ארגון 'עזרת אחים' יוצא למבצע רחב היקף עם מערך סיוע ותמיכה עורפי בשעות ובימים הקשים של הלחימה בארץ הקודש

הגיעו לכל מקום בצהל
הגיעו לכל מקום בצהל

לנוכח הלחימה המתעצמת בדרום הארץ, וחילופי הירי בגבול הצפון, ולאחר שאלפי משפחות נאלצו להתפנות מבתיהן ביישובים צמודי גדר, לצד משפחות רבות שאיבדו את יקיריהן ומתמודדות עם חוסר אונים נורא וחיפוש אחר קרובים במשך ימים ארוכים, ללא תוצאות, יוצא ארגון החסד 'עזרת אחים' למבצע רחב היקף עם מערך סיוע ותמיכה עורפי.

הפעילות מתבצעת במספר מישורים, הן במישור המקומי באמצעות אירוח משפחות על ידי תושבי בית שמש והסביבה, וכן בהפעלת מועדוניות לילד המיוחד בשעות פתיחה מורחבות באופן יומיומי, כולל קליטה של ילדים מיוחדים ממשפחות שפונו מיישובי הגדר, ומצאו מקלט זמני בבית שמש ובסביבתה.

ארגון 'עזרת אחים' באמצעות מטבח החסד שלו, פועל גם לחלוקת ארוחות מבושלות למשפחות של פליטי הדרום המתארחות בבית שמש ובסביבתה, לצד המשך הפעילות השגרתית של המטבח שהוקם בתרומת משפחת שטיינמץ, לע"נ הוריהם דוד וחנה, ושמוציא מדי יום מאות רבות של מנות מזון מבושלות לטובת משפחות המתמודדות עם חולי או אשפוז של אחד ההורים או בני המשפחה האחרים.

בנוסף פועל הארגון בהגשת סיוע ישיר לחזית הלחימה, כולל פינוי של משפחות מקו העימות, באמצעות צי האמבולנסים ורכבי ההסעות של 'עזרת אחים', והן בחלוקת ארוחות חמות ו'ערכות פינוק' ללוחמים בשטחי הכינוס ובמחסומים.

הארגון אף פותח את שעריו ומזמין אנשים מכל רחבי הארץ, לקחת חלק ולסייע לפעילות. בתרומה של 1,500 שקלים ניתן לממן רכישה של ערכת מיגון למתנדבים הפועלים בחזית, בתרומה של 30 שקלים אפשר לממן ארוחה חמה למשפחה שלמה, ובתרומה של 5,400 שקלים ניתן לממן משלוח של רכב מלא במזון ומיני מתיקה לטובת תושבי קו העימות והחיילים.

יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ, שמאז פרוץ הלחימה עוסק מבוקר ועד ערב בהגשת עזרה וסיוע לתושבים ולחיילים, במגוון דרכים, קורא לציבור להשתתף: "מי שראה את פניה של משפחה שנאלצה לברוח מהבית תחת אש, ילדים בטראומה ואימהות מבוהלות עד מוות, איך שהם שמחים לקבל את הארוחה המזינה, את העוגות ומיני המתיקה, זה מחייה אותם, מחזיר להם את הצבע ללחיים, זה מזכיר להם שהם לא לבד, שעם ישראל כולו בוכה יחד איתם על האובדן שהם חווים, ועל המחיר הכבד שהם משלמים, על עובדת היותם יהודים המבקשים לחיות בשלווה על אדמתם. האמינו לי, שהחיוך, אנחת הרווחה ותחושת ההקלה שלהם, שווים כל הון שבעולם! זה בדיוק מה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו כדי להגן על היקרים לנו ועל כל עם ישראל, להרבות בצדקה וחסד, להרבות אחדות בישראל".

בשעה קשה זו אנו זקוקים לתרומות רבות להמשיך לעזור ולסייע. *לתרומות (סעיף 46):*https://causematch. com/Ezrat-Achim-hebrew או בהעברה בנקאית לחשבון מספר 521558, בנק פאג"י 52, סניף 179 ע"ש עזרת אחים.

נושאים: עזרת אחים, צהל, תושבי הדרום, תרומות
הגיעו לכל מקום בצהל
הגיעו לכל מקום בצהל
הגיעו לכל מקום בצהל
הגיעו לכל מקום בצהל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: