היום בשעה 17:00 הלוויתה של שני לוק הי"ד בבית העלמין שריגים ליאון

המשפחה מודיעה כי לא תשב 'שבעה' בתום ההלוויה. כזכור המשפחה ישבה שבעה בהיוודע דבר מותה של שני. יהי זכרה ברוך.

שני לוק ז"ל
שני לוק ז"ל

הלוויתה של שני לוק הי"ד תתקיים היום בבית העלמין של המושב שריגים ליאון מקום מגורי המשפחה. גופתה חולצה יחד עם גופותיהם של החטופים יצחק גלרנטר ועמית בוסקילה ז״ל שחולצו הלילה במבצע משותף של צה״ל ושב״כ. הודעת דובר צה"ל: "ממידע מודיעיני מאומת שברשותנו יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה ז״ל נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופותיהם נחטפו לעזה על ידי מחבלי חמאס. גופותיהם של החטופים חולצו במהלך מבצע משותף של כוחות צה"ל והיחידה המבצעית של השב״כ, על בסיס מידע שעלה גם בחקירות שב"כ של מחבלים שנעצרו בשטח הרצועה ובהכוונה מודיעינית של מפקדת השבויים והנעדרים שבאגף המודיעין.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשרד הבריאות, נציגי צה״ל מסרו מיד הזיהוי הודאי הודעה למשפחותיהם. צה״ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחות. ראש העיר בית שמש, שמואל גרינברג: "הלב של כל תושבי בית שמש עם משפחת לוק היקרה ואביה ניסים, בן העיר בית שמש, עם היוודע הבשורה על מציאת גופתה של שני לוק ז״ל, נכדתו של עמרם לוק ז״ל, ראש המועצה של בית שמש בעבר".

אביה של שני ז"ל, קרא לציבור להגיע ולהשתתף בהלוויה שתתקיים בשעה 17:00 בבית העלמין בשריגים. בהודעה שפורסמה גם הובהר כי המשפחה לא תשב 'שבעה' מאחר וכבר ישבה עליה בהיוודע הבשורה האיומה.

נושאים: צהל, שני לוק, חטופים, שריגים ליאון, בית שמש
שני לוק ז"ל
שני לוק ז"ל
שני לוק ז"ל
שני לוק ז"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: