אושר תקציב 2020 -612 מיליון בשש דקות

בלי דיון מפורט על סעיפי התקציב, בלי הסברים לציבור על תכניות עתידיות, כך מציגים תקציב כאשר כל חברי המליאה בקואליציה דקה למאה מיליון,

מליאה (ארכיון)
מליאה (ארכיון)

כצפוי, באצבע הנוכחים במליאת מועצת העיר המיוחדת הערב אושר תקציב עיריית בית שמש לשנת 2020. ארבעה חברי מועצה לא נכחו במליאה הערב, שלום אדרי (ליכוד) חיים זמורה (דגל) ניסים בריח (הבית היהודי) ואיציק אלמליח (ש"ס), למעשה הצביעו לאישור המליאה 16 חברים בלבד כולל ראש העירייה. שמואל גרינברג נכח אבל לא יכול להצביע עקב מכתב ההתפטרות שהניח על שולחן ראש העירייה. מחליפו זלמן ניימן לא התייצב לדיון.

אישור תקציב העירייה על סך 612 מיליון ₪ ארך בדיוק 6 דקות!!! הדיון התחיל בשעה 18:06 והסתיים בשעה 18:14, דקה למאה מיליון !! בלי דיון בפירוט התקציב, בלי מתן תשובות לציבור על הגידול בכוח אדם, בלי הסברים על סעיפי החינוך והרווחה, על הגידול בכוח אדם, על הגירעון המצטבר, על החובות, על תכניות מרכזיות, זולת אמירה כוללנית של בלוך שהתקציב הוא תקציב בשורה. בלוך פספסה הזדמנות להעביר לציבור מסריה אם יש לה כאלה בכלל.

ברדוגו 'גזל' שתי דקות והסביר את הקושי בארגון התקציב בשל המצב הפוליטי, תוך מתן הבהרה כי גם תקציב זה הוא על תנאי.

לאחר ההצבעה העיר אסצ'לאו מולה חבר סיעת הליכוד הערה, "בשנה שעברה עלו לבית שמש כמאתיים עולים, ואני רואה שהתקציב נשאר אותו דבר.." דבריו נקטעו ע"י בלוך : "לא עכשיו, אח"כ נדבר".

נושאים: בלוך, תקציב 2020, עיריית בית שמש
מליאה (ארכיון)
מליאה (ארכיון)
מליאה (ארכיון)
מליאה (ארכיון)
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אושר תקציב 2020 -612 מיליון בשש דקות
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 29 בינואר 2020, 16:18

הרב כי טוב היה?