עם ישראל זכאי לנשיאה בדמות מרים פרץ

בשפה אחרת, עדיף מרים פרץ, אמא, מהעם למען העם, אשה חמה ותומכת, אם שידעה שכול ויודעת לנחם, וגם עדיף דמות ממוצא מזרחי ( אמיתי ולא לדינו) במשרה הרמה. מבחן לכנסת ולבגרותה. אני תומך בפרץ

מרים פרץ בהרצאה בעיר
מרים פרץ בהרצאה בעיר

נפלנו כבר פעם אחת עם ריבלין, הנשיא הכי פוליטי שהיה, אפילו שמעון פרס נחשב פחות פוליטיקאי ממנו. פשוט דוחה וכואב שזה האיש שנבחר לנשיאות. שבע שנים אנחנו עם הבית"רי שהפך עורו, ואתם תחליטו עד לאן הגיע... ריבלין נתן לכולנו שיעור מי לא צריך להיות נשיא, רחוק מכל פוליטיקה. השאלה היא האם למדנו את השיעור או שמא אולי למדנו ואנחנו ממהרים לשכוח.
תמו שבע השנים ותודה לאל שהם נגמרים בקרוב. ריבלין ילך לדירת השרד שלו שהושכרה עבורו ב-18 אלף ₪ לחודש!!! השבוע די במקרה מישהו הזכיר את יצחק בן צבי, הנשיא הראשון. ביקשו לשכור לו דירת שרד, השיב להם : "איך אוכל אני לדור בדירת שרד בשעה שרבים אין להם אוהל ללון בו" וביקש צריף... בדיחה? לא ממש. סיפור אמיתי, אותו הצריף ליווה גם את ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון, דמות ישראלית ראויה לחיקוי. שלא כמו ריבלין, הוא בנה לעצמו צריף במדברות הנגב, בשדה בוקר. ריבלין יתקשה להתנתק מירושלים, מי יודע אולי בגלל בית"ר ירושלים בה שימש כיו"ר.

בימים אלה מגישים מועמדים את שמם ומחתימים חברי כנסת. יש מפלגות שנתנו חופש בחירה, והמבחן הוא אישי, לא מפלגתי. הליכוד, תקווה חדשה העדיפו לתת לנבחריהם לקבוע בעצמם.

המילים הבאות מכוונות לאוזנם של כל אלה בכנסת ששוקלים להעדיף מועמד כזה או אחר.

אחד, אני רוצה שלא ייבחר!!! כי, ואני חייב לנמק. כי הוא פוליטיקאי, כי הוא בן של נשיא לשעבר. שני נימוקים מבחינתי מספיקים לפסול אותו. אולי מוכשר, אולי ראוי, אבל דהוי. למה דהוי? הרצוג ייצג חלק מהעם כמו ריבלין בימים אחרים. ריבלין מלמד אותנו שבעמדה הזו מתהפכים, האם הרצוג יתהפך? אולי כן, אולי לא. במעמד הנשיא אנחנו זקוקים לאדם חסר זהות פוליטית. האם יש למישהו ספק באשר למועמד הרצוג? מי צריך נשיא מעמדה ממנה לא הצליח להגיע ללב רוב העם?

והרצוג גם בנו של נשיא לשעבר. האם במדינת ישראל זו סגולה להיות נסיך? זוכרים את הנסיכים בגין, מרידור ומילוא? עם כל הכבוד בעם ישראל יש מועמדים ראויים לתפקיד ובשלב הזה צריכים נשיא מאחד ולא מפלג. את הפלגנות נסלק יחד עם ריבלין שמסיים תפקידו. לתפקידו העכשווי כיו"ר הסוכנות הגיח מהפוליטיקה ... אז די עם הפוליטיקה. תודה על רצונך, רצונך אינו רצוני.

מולו מתמודדת מרים פרץ, אם שכולה. חסרת גב פוליטי ללא כל זהות מפלגתית. עומדת היא בזכות כישוריה הטבעיים ולא קשריה הפוליטיים. באה לא כנסיכה, למרות שהיא הדמות הכי מתאימה להיות מלכה, באה מהעם למען העם. רק מי שחווה את חוויותיו של העם הזה מלמטה יכול להיות לו מנחם, תומך, מעודד ומזדהה. זכרו את דיאנה באנגליה ואת אהבת העם אליה וחישבו על מרים פרץ. זו האישה אם תעשו משאל עם תגלו עד כמה התמיכה בה בלתי מסויגת. דווקא בשל פשטותה, והיא אינה אישה פשוטה בכלל, מבטא רגש, בשפתה עד כדי הרחבת לב. ואין מי שעומד במחיצתה ולא חש את הגאווה הישראלית הטהורה ורחוקה כל כך מפלגנות הפוליטית.

מרים פרץ ראויה בהחלט להיות נשיאה, עם ישראל זכאי לנשיאה בדמות מרים פרץ.

נושאים: הבחירות לנשיאות, מרים פרץ, ראובן ריבלין
מרים פרץ בהרצאה בעיר
מרים פרץ בהרצאה בעיר
מרים פרץ בהרצאה בעיר
מרים פרץ בהרצאה בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: