המחנה הציוני אמיץ לעמוד בפנים גלויות נגד כל אלימות

לטעמי כל סיפור הכרוזים המאיימים בהלשנה הוא סיפור מצוץ מן האצבע, אין שום גוף בעיר של תושבים שייטול על כתפיו דבר מכוער שכזה. אני לא מכיר, ואם אתם יודעים מוזמנים להתקשר ולבשר.

הכרוז שהודבק על קירות ברחבי השכונות החרדיות
הכרוז שהודבק על קירות ברחבי השכונות החרדיות

"גילויי אלימות מצד קיצונים חרדים בבית שמש נגד תושבי העיר, גרמו לתושבים לגבש תכנית מעקב עצמאית אחר תושבים חרדים שלכאורה עברו עבירות, ומאיימים לפנות לרשויות."

עד כאן לקוח מאיזה פוסט שמאן דהוא כתב על קירו והופץ ברבים וגם על קירות העיר. .

גילויי האלימות על ילדים, בני נוער, מבוגרים או כל מי שזה לא יהיה הם תופעה חמורה שמחייבים פעילות שגרתית ולא שגרתית למיגורם. למשל, מפגש עם רבני הקהילות האלה. מדובר בחרדים הסרים למרותם של גדולי ישראל כלשונם. ראש העיר וחבריו מכירים את ההנהגה הזו וביתם פתוח לרווחה לפניהם. יכולים אלה לגשת אל הרבנים לשכנע ולהפציר בהם עד שיתרצו להשפיע על נאמניהם.

המעשה שמישהו יזם ללכת להלשין על עבירות כביכול של ציבור אחר, לטעמי מכוער ומגעיל כאחד. ראוי יוזמו או יוזמיו לכל מילת גנאי אפשרית. אם האנשים אלה אמיצים דיים שיעמדו חשופים לברר כוונותיהם הטובות.

לטעמי כל הסיפור הזה מצוץ מן האצבע, אין שום גוף בעיר של תושבים שייטול על כתפיו דבר מכוער שכזה. אני לא מכיר, ואם אתם יודעים מוזמנים להתקשר ולבשר. אין בעיר שלנו מלשינים, בודאי לא במחנה אליו אני משתייך, המחנה הציוני, טיפוסים מהסוג השפל הזה. עוד יתברר שכל המעשה הזה היה פיקציה להטיל רפש במי שאיננו כזה. והמחנה הציוני אינו כזה. המחנה הציוני יילחם, ייאבק, יצא להפגין, עם דגלים ועם פנים גלויות נגד כל מי שינסה לפגוע בחופש התנועה. וראו את התנהגותם בגבורה של כל המתייצבים השכם והערב בכל פעם שהם נדרשים להגן על העיר ותושביה. ועוד תגלו שכל המעשה הזה היה כלא היה.

אין תכנית, כזו!! ואם יש שיעמוד מנהלה, יוזמה וכל מי שקשור בה בחזית להסביר!!!

קראתי גם את המילים שצורפו לאותה, הניסוח והנוסח אינו של אדם שאינו מצוי בקהילה החרדית. לכן כאשר אני חושב על פרובוקציה יש לי על מה לסמוך.

כמי שעוקב מעט אחר הדברים, כדאי להיזכר וזה לא היה לפני הרבה זמן. הרב ניר ורגון, אחד מרבני הציונות הדתית, פנה בפניה חשובה לרבני החרדים התוקפים. בפנייתו מתאר הרב ורגון את המצב: "כאשר בני הנוער עוברים בנהר הירדן ברמת בית שמש ב' באזור של המפגש עם רחוב ר' יהודה הנשיא, הם סופגים מכל עבר קללות וגידופים, מלווים בהשלכת חיתולים מטונפים, עגבניות, ביצים בקבוקים ולעתים גם אבנים וכיוצא בהם. רוב המגדפים הם צעירים, אך לעיתים הם זוכים גם לגיבוי מהוריהם ומלמדיהם.". והוסיף את המשפטים הבאים: "כדי להבטיח את שלום בני הנוער, אנו מעדכנים את משטרת ישראל מידי שבת מתי בני הנוער יוצאים וגם שולחים יחד עם בני הנוער ליווי של מבוגרים. עד כה הדברים אינם מועילים. לאחרונה יצאה גם קריאה אנונימית המאיימת על הקבוצה הקיצונית במסירה לרשויות מדינת ישראל על אי תשלום מיסים וחריגות בנייה המתקיימות באזורם. אך עדיין המצב איננו משביע רצון." האם הרב ורגון יודע מי עומד מאחורי הדבר המכוער הזה? הרב עם כל הכבוד לא מצא לנכון לגנות את המעשה, ומבחינתי המעשה הזה אינו שונה מאותה פעולה מגונה של תקיפת ילדה או ילד או מבוגר או אשה.

לדעתי הקריאה אנונימית והיא תישאר כזו. כי אין בה תכלית ויש בה רק תכלית האיסור. לא נלחמים מול התוקפים בכלים לא חוקיים. הלשנה היא מעשה מכוער ומבזה את עושה לא פחות מהעובר עבירה. הייחוס של הדבר המכוער הזה לקהילה אחרת נועד להטיל דופי ולהסיט את העיניים וההתרכזות מעניינים אחרים, בוערים לא פחות אל הדבר שמי שאמור לטפל בו הוא המשטרה.

נושאים: בית שמש, הלשנות, חרדים, חילוניים, מלחמת אחים
הכרוז שהודבק על קירות ברחבי השכונות החרדיות
הכרוז שהודבק על קירות ברחבי השכונות החרדיות
הכרוז שהודבק על קירות ברחבי השכונות החרדיות
הכרוז שהודבק על קירות ברחבי השכונות החרדיות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: