האם בית שמש הוותיקה בדרך להפוך לשכונה בעיר בית שמש?

העברת כובד המשקל הכלכלי לשכונה אחרת תרוקן לגמרי את חוסנה של העיר הוותיקה. השמועות מדברות ואין מכחיש... האם אבוטבול יגיב לדברים האלה? וטוב יעשו גם חבריו לקואליציה אם יביעו דעתם ברבים...

המרכז המסחרי
המרכז המסחרי

בית שמש המקורית תהפוך לשכונה של בית שמש החדשה.

מאת: אריה חיון

ממש לא להאמין איך לאט לאט מתבצעת מטרתם של בעלי עניין ששמו להם למטרה להעתיק את בניין העירייה יחד עם מוסדותיה לאחת הרמות א' או ג' ובכך לחסל את המקוריות והאותנטיות של העיר בית שמש הוותיקה. ככול הנראה השמועות המגיעות אליי ממקורות שונים ומגוונים הן מאוד דומות ואחידות ברוח המטרה. רב סרן שמועתי מספר על כך שכנראה ראש העיר משה אבוטבול יסכים לרצות את הוגיי הרעיון בקדנציה הבאה אם ויבחר..

משה יעתיק את בניין העירייה לרמה א' או ג' יחד עם כל מוסדות העירייה קרי אגפים חינוך רווחה גבייה וכול משרד נותן שירותים אחר השייך לעירייה יעבור מבית שמש הוותיקה לרמה א' או ג'.

אם וכאשר זה יקרה! בית שמש המקורית והוותיקה תהפוך לשכונה שולית וישנה של בית שמש החדשה.

אין ספק שרעיון כזה נושא בחובו רווח עצום לאי אלו עסקנים שלא בוחלים בשום דרך כדי להגשים מטרות שיניבו כסף וכוח בזמן קצר. והדרך להשגתם היא דרך ראשי ערים בעלי סמכות לשנות ולאשר אך לא תמיד למען הכלל אלה רק למען עצמם ולמען אותם עסקנים ויזמים שקונים הכול בכסף.. לא פלא שיחידת 433 כל כך עסוקה בעיריות ובראשי ערים...

ריקון העיר הוותיקה מתוכן ע"י העברת בניין העירייה ומוסדותיה יהפוך את העיר לחלשה וחסרת משאבים, את העובדות אנו רואים וחשים כבר מזמן בשטח, ראו מה קרה למרכז המסחרי מאז שהעירייה עברה לקניון נעימי ... המעבר היה כדי לרצות אי אלו עסקנים וכמחווה ליזם שהסכים לבנות קניון בתוך העיר. לאור המעבר גם הבנקים התחילו לעבור ונוצר וואקום כלכלי עצום, 700 עובדי עירייה שלא מגיעים יום יום למרכז, כ 1000 איש ביום המבקרים בבניין העירייה כבר לא באים, אלפי לקוחות בנקים שאין להם כל צורך להגיע למרכז, נוסיף לזה גם את עונש תשלום החנייה במרכז דבר שלדעתי נעשה במזיד כשהמטרה להתיש סופית את המעט שעוד רוצים להגיע אך בשל התשלום לחנייה הם נאלצים ושואפים להגיע למקומות בהם אין צורך בתשלום עבור חנייה לרכב וגם אין חשש לקנסות הזויים ...

תושבים יקרים המרכז הומת בכוונה ע"י ראש העיר בתוכנית שלבים כדי לרצות קבלנים ומאכערים ללא שום סנטימנטים לבאי המרכז ולסוחרים ,המסחר במרכז קרס לחלוטין, סוחרים מדווחים על ירידה חדה בפדיון היומי כמו ששמעתי לא מעט מהם שאומרים" טוחנים מים" לא מצליחים לשרוד ושוקלים על סגירת העסקים עד סוף השנה , ראש העיר נתן ידו לזה ולראייה בניין העירייה הועתק לקניון נעימי .

בהזדמנות זו עשה למען גילוי נאות לתושבים ולסוחרי המרכז, אנו מבקשים ממך ראש העיר פרסם כמה קנסות חנייה ניגבו מבעלי כלי רכב במרכז בשנת 2017 זה נתון מתבקש!!! אנו נודה לך אם תענה לבקשה.

תושבים יקרים ככול שרואים את השינויים בשטח זה מחזק את השמועות שהופכות מן הסתם לעובדות. לא לזה פיללנו ולזה אסור לנו לתת יד, משה אבוטבול!!! לא נסכים שתחסל לנו את העיר!! את המרכז כבר חיסלת בתוכנית זדונית מרושעת !! לא ניתן לך לממש את חזונם של מי ששמו להם למטרה להפוך אותנו לשכונה שולית וחסרת חשיבות בתמורה לתמיכה בך!!. עד לשפל כזה הגעת ? תמכור עיר שלמה תמורת כיסא??!! לא משה אבוטבול , הפעם לא ניתן !!!.

תושבי בית שמש עלינו להילחם ברעיון זדוני זה, עלינו לתת את כל כוחנו וקולותינו לעליזה בלוך אישה אמינה ישרה ממוקדת מטרה שקולה שוויונית ושבשום אופן לא תיתן יד לרעיון חסר בושה וחזירי כזה.

משה אבוטבול במעמד זה אבקש את תגובתך, זכותך לאשר או להכחיש את השמועות, אנו דורשים ממך לא רק מילים אלה שינוי עובדתי דחוך ומידי בשטח, ויפה שעה אחת קודם.

תושבים יקרים הכול תלוי בנו, לא ניתן שיעבדו עלינו בעיניים, ב 30/10/2018 זהו יום הבחירות שבו אנו התושבים יכולים וצריכים לעשות מהפכה, נצא לבחור במתמודדת עליזה בלוך לראשות העיר אישה חדורת מוטיבציה שלא כפופה לשום מפלגה או מאכערים ויחד נחזיר את העיר בית שמש לידי התושבים. ולידינו בלבד.

נושאים: בית שמש, בחירות 18, משה אבוטבול
המרכז המסחרי
המרכז המסחרי
המרכז המסחרי
המרכז המסחרי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
האם בית שמש הוותיקה בדרך להפוך לשכונה בעיר בית שמש?
הרב בריח לימוןנכתבה ביום שלישי, 07 באוגוסט 2018, 09:01

ואם יוציא הודעה אז תתחילו להאמין לו? ראש עיר שהטיח מלא הבטחות כמו ראש עיר של כולם, הבטיח מצלמות ברמה ב, ועוד הבטחות נבובות האם המילה שלו שווה משהו???

האם בית שמש הוותיקה בדרך להפוך לשכונה בעיר בית שמש?
תושב בית שמש הוותיקהנכתבה ביום שלישי, 07 באוגוסט 2018, 06:22

קודם כל אמרת שזאת שמועה..אז בוא לא נהפוך את זה למוגמר אם זה לא נאמר על"י ראש העיר, שנית, מה הקשר לבנקים ומיעוט הרוכשים?? תתעורר , זה תהליך טבעי בכל העולם. אתה יודע כמה אנשים כבר לא הולכים לסופר ורוכשים דרך האינטרנט?? אז גם הם לא בסדר??. ודבר אחרון, אני אישית באמת לא איכפת לי איפה משרדי העירייה ממוקמים, מעולם לא ביקרתי בהם ..וגם לא רואה כל צורך נכון להיום, אך ההגיון אומר שהם צריכים להיות ממוקמים במקום שרוב האוכלוסיה נגישה אליו.אז אם מדובר ברמה..אז שיהיה ברמה.