בית שמש הקימה את מוזיאון המעברות

אלא שהמוזיאון הזה אינו פתוח לציבור הכללי, הוא מיועד לפתרון צרכי ציבור בשכונה חדשה ומתחדשת הנבנית בעצמה וממשיכה להיבנות כאילו יש תשתיות. תעודת עניות להנהגה כושלת המהתלת בתושבים. תמונת מצב קודרת לשנת 2022

4 / 5 ☆ מדרגים: 1
הקרואנים לא ירדו מהשטח בעשור הקרוב
הקרואנים לא ירדו מהשטח בעשור הקרוב

שורה של קרואנים, רואים את תחילתם וקשה את סופם, משהו כמו 12-15 קרוואנים מונחים בשורה, בצמידות, גב אל גב, כאילו אין שטח בכל נוף ההר מסביב. לא נראה כי הונחו באישון ליל, אלא במאורגן, בצד הדרך, תוך ביצוע חפירה וישור שטח להתאמתם, מזגנים על גגותיהם, מעקות וכניסות מובילות לכל מהם. צנרת מים להוביל מים. לא התעמקנו, מן הסתם יש גם מערכות ביוב לניקוז ועוד. גם שורת המכוניות החונות בפתח המבנים היבילים מעידה שיש שימוש בהם.

האם חשבתם שמדובר אולי בישוב ביהודה ושומרון, שקידום ההתיישבות וזירוזה לפני כל מאמץ דיפלומטי בלחץ אמריקני אפשרי. אז לא, על כל אחד מופיע כיתוב אחר, זהות המשתמש.

ואם כבר הניחו, למה לא חשבו על חצר צמודה לכל מבנה. לפחות לנשום אויר צח בהפסקות, בין התפילות, בין שיעורי הלימוד. למה הצפיפות הזו?

הביטו בתמונה, מנין היא לקוחה?

הקדישו לכך דקה, שתיים, בחנו אותה על רקע הנוף ששבה. תשתדלו בבקשה...

לא תאמינו מניין היא. אביי!!! לא הקריאה, אלא רח' אביי ברמת בית שמש. עד שאתה לא רואה אתה לא מבין באמת את המציאות .

אביי היה ראש ישיבה פומבדיתא. הוא נודע כאדם צנוע, עני ברוב ימיו, התפרנס מעבודת אדמה, עבודת כפיים. כאשר ניתן שמו לרחוב לא התכוון המכוון שאכן זה יהיה הקשר. עניות, שפלות, נמיכות קומה. כל קשר מקרי בהחלט.

מה יש שם במבנים האלה. יעידו כאמור השלטים, ויז'ניץ, ועוד שמות חסידויות מוכרות מעירנו. מישהו אומר בתי כנסת, כוללים, מוסדות. הנה כך נבנית לה עיר ונבנתה עיר בעשור האחרון. שורה ארוכה בלתי נגמרת של מבנים יבילים, פעם היו אלה פחונים, היום זה חומר אחר שמספק בניה קלה. השיטה אותה שיטה, העבודה אותה עבודה, מהר ולסיים ולמסור לשימוש. כך עשו בימי שנות החמישים, כך עושים בשנת 2021 בבית שמש.

פעם ביקשו להקים בבית שמש את מוזיאון המעברות, חוצפה!!! מזל שהרעיון ירד מהפרק כי... איחרנו בהגשת החומר, כי מישהו הקדים אותנו, כי לבסוף נפל הליכוד והתחלף שלטון, 'כי' עוד 'כי'... הכל סיבות. סוף דבר מוזיאון המעברות לא קם.

ולא צריך להקים. יש לנו מוזיאון מעברות משלנו, חי, תוסס, קיים. בלי להשקיע שקל באחזקה!!! מוזיאון מעברות מודל 2021!!! אז למה לנסות להשקיע מאמץ כל מאמץ בארגון מקום ותכניות לבניית מוזיאון.

איך לא מתביישת הנהגה של עיר בתמונה הזו? איך מעיזה הנהגה של עיר לבלבל לנו את המוח על תרבות והיכל תרבות תוסס. תגידו אתם לא חושבים כמוני, תקנו אותי.

אני אומר הנהגה שמעיזה להציע רעיון כזה אוילי ומטומטם ואדיוטי ומתסכל וכל ביטוי שתוסיפו מקובל עלי, כפיתרון למצוקה, אין לה זכות קיום אפילו עוד שבוע אחד על כסאה. הנהגה של עיר שלא הבינה ולא מבינה את הכיעור הזה כנראה לא יודעה מהי תפקידה.

הקרואנים האלה לא ירדו בעשור השנים הקרוב, ממשיכים לבנות עוד מאות יח"ד בסמוך, מה שאומר שכל פתרון שיבוא לא יעמוד בצרכים הצפויים.

וזו תמונה אחת מרחוב אחד, צאו וראו כמעט אין רחוב או שכונה בעיר שזו לא המציאות בה. תגידו אתם אנשי הציבור, נבחריו בתיאור היותר בומבוזי, לא מבינים איך לבנות עיר? תנו לאחרים הטובים מכם... ולא אלמן ישראל.

נושאים: בית שמש, הנהגת העיר, עליזה בלוך, רח אביי, משרד השיכון
הקרואנים לא ירדו מהשטח בעשור הקרוב
הקרואנים לא ירדו מהשטח בעשור הקרוב
הקרואנים לא ירדו מהשטח בעשור הקרוב
הקרואנים לא ירדו מהשטח בעשור הקרוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:41 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בית שמש הקימה את מוזיאון המעברות
ש.ג
(4 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 09 בדצמבר 2021, 06:23

המגיפה השקרית לא מרימה שום ראש ולא הצמיחה שום זנב מתיי תתעוררו ותבינו שהכל שליטה ודילול אןכלוסיה בזריקות רעל שכבר נפגעו מהם עשרו. אלפים ואיבדו את חייהם מאוד