צפירת הרגעה מבית הדיור המוגן בבית שמש- הכל בסדר

מצב רוחם של דיירי ההוסטל ברח המשלט שפיר ואפילו מרומם. גם כאשר הכול סגור, אין יוצא ואין בא, ממשיך תפקוד הבית כרגיל בבריאות טובה ובפקיחת עין מרובה תודות לצוות מבורך.

דיירים בהוסטל- פרח לניצול
דיירים בהוסטל- פרח לניצול

הצצה מרחוק לבית הדיור המוגן בבית שמש, זה המוכר כהוסטל ברח המשלט. ניסינו היום לשמוע מעט על האווירה השוררת בבית בימי הקורונה, ימים בהם הבדידות הורגת או לפחות מעודדת דיכאון.

ובכן, נרגע מעט, בהוסטל שלנו כאן בבית שמש תודה לאל, הכול במצב רוח רגוע, נעים ובעיקר בריא. כן, האיסור להכניס בני משפחה או כל אדם זר למערכת מלבד העובדים שבאים במגע יום יום עם הדיירים, מתברר שזו הייתה החלטה מצילת חיים. עד היום ברוך ה ובלי עין הרע, לא חלה ואין אפילו חשש למחלה של אחד מהדיירים. טפו טפו...

בהוסטל מתגוררים 97 דיירים, מתוכם שלושה אצל בני משפחה בימים האלה, כך שבסה"כ מצויים 94 דיירים תחת ידיהם ועיניהם המשגיחות של הצוות בראשות מנהלת ההוסטל הגב' אלה זבצקי

איך מתנהלים בימים כאלה? אלה זבצקי, המנהלת מספרת על מצב רוח מרומם, על פעילות כרגיל, "את צרכי המזון והצרכים האחרים, כמו תרופות, יש שוטר וחיילי פיקוד העורף שמסייעים לנו ברכישת המוצרים."

כאמור אחת הבעיות בדיור המוגן ברחבי הארץ, היא קיום בדיקות להמצאות נגיף הקורונה באמצעי למניעת התפשטות בדיור המוגן. האם נערכו בדיקות בהוסטל? אומרת המנהלת: "עד עכשיו לא נעשו בדיקות, ואולי בגלל שאצלנו הכול בסדר. האנשים כאן נזהרים ומקפידים להיות עם מסכה ועם כפפות."

היום הגיעו חיילים ובני נוער שהעניקו לדיירים פרח- פרח לניצול- ומכתב.

הענקת תעודות הוקרה והערכה מטעם הקרן לרווחת נפגעי השואה, ובית לוחמי הגיטאות. התעודות חולקו ע"י חיילי ומפקדי צה"ל על תרומתם להמשכיות קיומו של העם היהודי בארצו. אל התעודה צורף שתיל, אותו ישתול הניצול באדנית המרפסת בדירתו.

נושאים: הוטסל המשלט, בית שמש, קורונה
דיירים בהוסטל- פרח לניצול
דיירים בהוסטל- פרח לניצול
דיירים בהוסטל- פרח לניצול
דיירים בהוסטל- פרח לניצול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: