מכפיל כוח לעזרת אחים- אמבולנס תרומת נדיבי עם

המצב לא מנע בשל חשיבות המצווה. טקס חגיגי ומרגש לרגל השקתו של אמבולנס נוסף שיצטרף לצי האמבולנסים וכלי הרכב של ארגון החסד של בית שמש 'עזרת אחים'

האמבולנס עם המברכים
האמבולנס עם המברכים

תגבור כוח רציני לעזרת אחים, בצהרי יום ראשון השבוע, התקיים טקס חגיגי ומרגש לרגל השקתו של אמבולנס נוסף שיצטרף לצי האמבולנסים וכלי הרכב של ארגון החסד של בית שמש 'עזרת אחים', בהשתתפותם של פרנסי העיר, מתנדבי הארגון ואורחי הכבוד, התורמים הנכבדים.

לפני השעה היעודה כבר התאספו ובאו בהתרגשות רבה בזה אחר זה, עובדי ומתנדבי ארגון החסד הגדול "עזרת אחים", ראש העיר לשעבר ח"כ משה אבוטבול, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סגן ראש העיר הרב ישעיהו ארנרייך, המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין, חברי מועצת העיר הרב שלמה ברילנט, הרב ישעיה וייסמן, הרב יוסף גולדהירש, והרב ישראל מנדלסון.

אורחי הכבוד במעמד היו התורמים הנכבדים ר' יהושע והגב' ברברה קלפר, שתרמו את האמבולנס לעילוי נשמת ההורים של גברת קלפר, רוזל וג'ק ברייטקופ ע"ה. עמם הופיעו כבוד גם ילדיהם ונכדיהם המתגוררים בבית שמש.

כמה מהאורחים החשובים התכבדו לשאת דברים בפני הקהל, הרעיפו דברי תודה ושבח על התורמים הנכבדים, ולא חסכו בדברי תודה גם לארגון החסד 'עזרת אחים', אשר פעליו הכבירים משפיעים על בית שמש מזה שנות דור, ושבפעילותו מתרכזת כל העשייה הציבורית למען התושבים, במעשי חסד וסיוע בכל התחומים הקשורים לרפואה ולסיוע לחולים ובני משפחותיהם.

הדוברים העלו על נס את פעלו הברוך של יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ, המתמסר בלב ונפש למען תושבי בית שמש, ועושה לילות כימים בעזרה וסיוע לכל דורש, בתחומים רבים ומגוונים, מייעוץ רפואי וטיפול בכוויות, ועד הקמת רשת מועדוניות למען הילדים בעלי הצרכים המיוחדים מקרב תושבי העיר.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך פתחה את מסכת דברי התודה והדגישה בדבריה את החיבור שלה לעזרת אחים, הארגון שמתנדביו מסמלים בעיניה את האחדות והחיבור בין כל השכבות בבית שמש. סגן ראש העיר הרב ישעיה ארנרייך הודה באופן אישי למשפחת קלאפר על התרומה הנדיבה ולרב קאפ על הסיוע שנותן לכל אחד בלב ונפש חפיצה, תוך שהוא מביא סיפורים רבים על פעילות הארגון שמגיעה לכל הקהלים.

ח"כ משה אבוטבול ציין כי הזכות שהייתה לו כראש עיר לשעבר להיות הראשון שהקצה את המבנה הקיים ל'עזרת אחים' עבור הפעילות, היא אחת הזכויות הגדולות בעיניו, והוסיף כי הוא מתפעם לראות את קצב הפעילות שגובר כבר שנים רבות, ועוד היד נטויה.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הבריאות הרב ישראל סילברסטין שיבח את העשייה הבלתי פוסקת של עזרת אחים בכל עת, ובפרט בשנת הקורונה שהיתה שנה מאתגרת מאוד עבור מערכת הבריאות בארץ כולה, ובזכות פעילות 'עזרת אחים' ניצלו חייהם של רבים מתושבי שמש שנעזרו במחוללי החמצן של הארגון ובסיוע הרפואי שהוגש להם מטעם הארגון וביוזמתו.

הרב דניאל טרופר חידד בדבריו את המשמעות של תוספת אמבולנס נוסף לפעילותו של הארגון בבית שמש, כשהמרחק לבתי החולים הוא גדול מאוד, מה שמסרבל ומקשה על מתן טיפול מהיר, כך שתוספת של אמבולנס בוודאי תסייע להנגיש רפואה מהירה וקרובה לתושבים שיזדקקו לה ברגע האמת.

התורמת הנכבדה הגב' קלפר תחיה ריגשה את הקהל בסיפור על הוריה שזכו לעבור את כל שבעת מדורי הגיהנום בשואה, שרדו וזכו להקים משפחה לתפארת, ובמקום להתבוסס בכאב ובצער על אשר חוו וראו בשנות הזעם, הם בחרו להקדיש את חייהם לעשייה וחסד ולהרבות טוב עם יהודים אחרים ועם כל אדם באשר הוא, ועל כן תרומתו של אמבולנס שיציל חיי אדם ויגיש סיוע לאנשים רבים, הוא ההנצחה הטובה ביותר להוריה היקרים עליהם השלום, בבחינת "מעשיהם של צדיקים הם זכרונם".

בנה הרב ארי קלפר סיפר בדמעות על הכרת הטוב שיש לו כלפי 'עזרת אחים' כשבנו הקטן נכווה באופן קשה לפני שנה וטופל במסירות ע"י הרב קאפ במשך מספר חודשים עד שהטיפול הסתיים על הצד היותר טוב: "כמה יפה לראות סגירת מעגל כזואת, כשהורי היקרים זוכים לתרום אמבולנס חדש שמטרתו לעזור לחולים ולהנגיש להם שרות על ידי הארגון היקר הזה", אמר.

בתום נאומי הברכה והתודה, יצאו בני המשפחה יחד עם אישי הציבור לגזור את הסרט ולהשיק את האמבולנס החדש, כאשר בני המשפחה כולם לבשו חולצת עזרת אחים מיוחדת שהופקה לאירוע המרגש.

נושאים: עזרת אחים, הרב קאפ, אמבולנס
האמבולנס עם המברכים
האמבולנס עם המברכים
האמבולנס עם המברכים
האמבולנס עם המברכים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: