כשהתחלואה עולה- הקדימו להתחסן

בארץ חוסנו נכון לשעות הבוקר כמעט חצי מיליון איש. כמה מהם בבית שמש? היעדר נתונים מונע גם (אולי?) הסברה לעידוד התחסנות. במצב הזה אל תתפלאו על עליה בכמות החולים הפעילים

התור לחיסון בכללית
התור לחיסון בכללית

כמעט חצי מיליון איש, 496,220 נכון לשעות הבוקר היום, התחסנו במנה השלישית, לפי המומחים, מנה חשובה מאוד לפחות למתחסנים בגיל השלישי. גם עבדכם כותב שורות אלה התייצב היום לקבל את המנה השלישית בכללית. ברוך ה' הכל עבר בסדר ונקווה שכך ימשיך.

בתור לקופה הצטופפו רבים, שהגיעו עם תור מראש וגם כאלה בלי לקבוע תור, כמוני למשל. המתנתי דקות ספורות והמקום עבורי התפנה אצל המחסן התורן, חביב במיוחד.

ראש הממשלה בנט מקיים דיון עם מנכ"לי קופות החולים מכבי, כללית, לאומית ומאוחדת, ביחד עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, לצורך הגברת קצב ההתחסנות ברחבי הארץ.

נו, אם כך, אולי תוסיפו שעות לחיסון, תוסיפו ימים. בבית שמש כפי שכבר דיווחנו כאן, שעות הפעילות מצומצמות. היום למשל יום שני, מרפאת החיסונים היתה פתוחה בסה"כ 4 שעות וחצי. מחר תיפתח המרפאה לחיסונים בשעה 11:00 עד 18:30. יום רביעי שלוש שעות וחצי. מי שרוצה להגדיל כמות חיסונים אצל בני הגיל השלישי שעשה פעולה חריגה, כמו לגשת אל האזרחים לביתם או למקום המצאם, למשל מועדות תשושי הראייה, מועדון הקשישים וכד או לפחות לעשות הסברה מינימלית כדי לשכנע. בעיתונות המקומית אין אפילו מודעה אחת המעודדת חיסון לבני הגיל השלישי.

אגב, בדיווח הבאות ממשרד הבריאות יש כמות מחוסנים ארצית, אין לפי יישובים, כלומר לא נדע כמה מבני הגיל 60 ומעלה חוסנו בעירנו בכלל.

ובית שמש עיר כתומה, עברנו את רף ציון 6 ואנחנו עומדים היום על 6.3 ממש כפי שחזינו. 3% מהבדיקות חיוביות ובבית שמש יש 165 חולים פעילים.

נושאים: הגיל השלישי, בית שמש, הסברה, משרד הבריאות
התור לחיסון בכללית
התור לחיסון בכללית
התור לחיסון בכללית
התור לחיסון בכללית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: