עם ישראל בוחר באיזור בית שמש כאיזור יעד לטיולי טבע

מסלולי הליכה רגליים בים צומח פורח, החניונים מלאים כמעט עד אפס מקום, וגם בעלי העסקים מדווחים על אנחת רווחה שמביעה יציאה מעבדות לחירות כלכלית

קבוצת מטיילים
קבוצת מטיילים

הנופים הקסומים מושכים המוני מטיילים לסביבות בית שמש. אתרי הטבע שוקקים, מסלולי הטיול במרחבים מושכים אלפי מטיילים, הפריחה מפתיעה בהדרה ומזג האויר תורם חלקו לטובת כל מי שויתר על הים, או הכנרת והגיע לטוסקנה של ישראל.

כבישי הסביבה משרתים נאמנה את הנוהגים ברכב, החניונים מלאים כמעט עד אפס מקום, וגם בעלי העסקים מדווחים על אנחת רווחה שמביעה יציאה מעבדות לחירות כלכלית.

אז היכן תטיילו?

היכן שתזרקו סיכה במפה שווה בימים האלה לצאת לטייל, הר יעלא, נס הרים, צור הדסה, עין מטע, מצפה צרעה, פארק הפסלים, יער הנשיא, עמק עדולם, תל עזקה, הר שמשון, יער הקדושים, מערת בני ברית, מערות לוזית, מצפה משואה ועוד אתרים רבים רבים קיימים. קק"ל ורשויות הטבע השונות הכשירו והעמידו לכם אתרים מפנקים.

זכרו לשמור עליהם.

מסלולי הליכה רגליים בים צומח פורח, קידה שעירה, רקפות, כלניות, שומיות, כלך מצוי, אחירותם, טורמוסים, יש עדיין, עיריות ועוד מספקים לכם אחלה פריחה מהממת ומדשנת עונג.

אל תתעצלו, כנסו לרכב והצטרפו להמוני ישראל, הקידו על זהירות בדרכים, על שמירת מרחק בנהיגה ובהליכה. אגב יש מסלולים לכולם!!!

ובינתיים דיווח מהאתרים יודע לציין על עומסים לא מעטים, אם כי אפשר עוד תהיה בעיה קטנה של מציאת חניה זמינה למקום אליו כיוונתם. עם סבלנות גם בעיה כזו תיפתר.

תצאו ליהנות מחג שמח וכשר.

נושאים: בית שמש, מרחבי טיול בטבע, נוף קסום, פריחה אחלה
קבוצת מטיילים
קבוצת מטיילים
קבוצת מטיילים
קבוצת מטיילים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: