חדש בעיר: מכון לריפוי ושיקום הגוף מכאב וממחלות כרוניות

מדובר במכון לאבחון וייעוץ פציעות ספורט כאבי שרירים ועוד באמצעות טכנולוגיית נא"סא לטיפול בכאב עם קהילת מטפלים בטיפולים שונים בשיטה הוליסטית

בית רפא אל
בית רפא אל

למה לך לסבול מהכאב או המחלה ? הטכנולוגיה המתקדמת בעולם עכשיו בבית שמש. לראשונה בבית שמש טכנולוגיית טיפול PEMT, העושה שימוש בשדה אלקטרומגנטי פועם, שאושרה על ידי ארגון ה -FDA האמריקאי לטיפול בכאבים ומחלות כרוניות. מבצע - אבחון וייעוץ רפואי במקום בחינם

טכנולוגיית נאס''א לטיפול בכאב, חיים ללא כאבים!!! מטפלים במקור ולכן התוצאות לטווח ארוך! מוכח מחקרי- אחוזי הצלחה גבוהים ! פציעות ספורט, כאבי שרירים ושלד, כאבי מפרקים, גב, ברכיים, שיקום מתאונות וניתוחים, מחלות כרוניות מטופלות עם תוצאות מפתיעות.

מהמחקרים: הטיפול לא רק מביא להקלה משמעותית בכאבים , אלא מסייע לגוף לרפא את עצמו בצורה יעילה ולתקן את הנזקים בתאים וברקמות בגוף בצורה בטוחה . התוצאה היא חזרת המטופלים לפעילות מלאה. ב- 10 שנים האחרונות הניסיון בארץ מוכיח הצלחה של מעל ל 90% בקרב הסובלים מבעיות כרוניות.

ביום ראשון 15/1/2023 בשעה 18:00 ברחוב צדוק 6 מול רחוב נהר הירדן ייפתח בע"ה מכון לריפוי ושיקום הגוף מכאב וממחלות כרוניות עם קהילת מטפלים בטיפולים שונים בשיטה הוליסטית. הבית יישא את שמו של רפאל דיין ז"ל- בית רפא אל, תושב העיר שהלך לעולמו בטרם עת.

הציבור מוזמן לטכס הפתיחה וכמובן לקבלת שירות. רפואה שלמה לכל חולי עמו ישראל.

נושאים: בריאות, טכנולגיית נאסא, בית שמש, רפאל דיין זל
בית רפא אל
בית רפא אל
בית רפא אל
בית רפא אל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: