האם הקורונה עזבה את בית שמש?

בנהר הירדן לא שמעו על הקורונה, התקהלות והתגודדות של קבוצות תלמידים ממתינים להיסעים בקוי התחבורה הציבורית. אתמול היו רק 342 בדיקות עם 9 חולים מאומתים בלבד, ויש גם בשורה לראשונה אחר תקופה ארוכה בבית שמש הותיקה לא נתגלה אפילו חולה מאומת אחד

חמל הקורונה
חמל הקורונה

בית שמש עיר ירוקה וקצב התחלואה בעיר ירדה 'פלאים', ואנחנו היום עומדים על קצב נמוך מאוד אפילו מהממוצע הארצי. בסה"כ נוספו אתמול 9 חולים, ובסה"כ יש בעיר 129 חולים פעילים. מתוכם 3 במלוניות, ועוד 6 חולים בבתי חולים.

המצב כל כך טוב שכבר אין צורך בפינוי והעומס על חמל הקורונה בעיר ירד ונותן לצוות שם אפשרות הפוגה ולמנוחה.

ובינתיים ברחובות כאילו הקורונה לא הייתה מעולם בבית שמש. מי שיסתובב בנהר הירדן, רחוב ראשי אליו מתנקזים תלמידי מוסדרות החינוך החרדים יגלה תמונות מדאיגות מאוד. הצטופפות בקרבת תחנות היסעים, הליכה במדרכה של קבוצות ללא מסיכה. תמונה לא ממש מרנינה לאור המצב במדינה בכלל. אם אנחנו רוצים להישאר עיר ירוקה חייבים להתנהל אחרת.

ושימו לב באיזו שכונה לא נמצא אפילו חולה אחד, בעיר הוותיקה המונה כמעט רבע מאוכלוסיית העיר זו פעם ראשונה אחרי תקופה ארוכה שאין אפילו חולה אחד. רק לפני כחצי חודש היו שם 28 חולים ביום אחד (13.10, 10.10) והיה ו שם גם 48 חולים ביממה אחת, (6.10) אבל אז היו פי שלוש בדיקות.

כן אתם קוראים נכון, רק תשעה חולים בכל העיר. תודה לאל, היו 342 בדיקות מה שאומר שאפשר עוד וטוב היה אם היו יותר בדיקות

עוד שתי שכונות נקיות לגמרי, שכונת חפציבה, ושכונת ממזרח שמש עם אפס חולים. בקריה החרדית, שכונה אדומה עד לא מזמן נתגלה חולה מאומת אחד, השכונה האדומה עם אחוז הגבוה ביותר של חולים במצטבר 11.08%.

רמה א עם 2 חולים והיא השכונה במצטבר שנמצאו בה הכי הרבה חולים -2084 חולים.

ומה מבחינת חולי לפי גילאים.

שימו לב והיו זהירים. גילאי 0-9 יש בעיר 15 חולים, וגילאי 10-19 יש 26 חולים. מה זה אומר? בתי ספר, גנים, אולי.

נושאים: קורונה, בית שמש, נהר הירדן, העיר הותיקה
חמל הקורונה
חמל הקורונה
חמל הקורונה
חמל הקורונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: