בלוך יוצאת לעודד חיסונים, האם לא מאוחר מדי?

עד הערב רק 17.43% מאוכלוסיית העיר התחסנה למנה ראשונה. בית שמש בונה אולי על החיסון מקורונה שפירושו גידול במספר החולים. גם עם החולים המאומתים אנחנו עדיין רחוקים מהמנה שתוציא אותנו ממעגל הערים האדומות.

עליזה בלוך, אוהבת את המסכה
עליזה בלוך, אוהבת את המסכה

עדכון קורונה אחרון מהיום בשעה 17:00 של משד הבריאות, בית שמש אדומה ע"פ הרמזור וציונה 8.6, עם 2357 חולים מאומתים.

מצב המחוסנים עדיין בתחתית, 17.43% מנה ראשונה ומנת חיסון שניה ניתנה רק ל- 9.31% הרבה מאוד מתחת לממוצע הארצי.

כבר שבועות שאנו כאן, בחדשות קרן אור, תובעים פעילות יותר אינטנסיבית לקדם את מבצעי החיסון. לפני שבוע כתבנו כך: בית שמש עדיין בתחתית, עדכון אחרון ממשרד הבריאות, הבוקר יום שני, בבית שמש רק החלפנו את השכנים שלנו, כפר קאסם עם 16% בית שמש 15.94% ואז מופיע הישוב כעביה טבאש חג'ארה 15.75% מסך התושבים חוסנו. הלואי עלינו ציון הרמזור של שני הישובים האלה, כפר קאסם עם 6.7 בית שמש עם 8.8 וכעביה טבאש חג'ארה עם 7.7 ברמזור.

בתאריך 27.2.21 היו הנתונים הבאים: רק 12.79% מתושבי העיר קיבלו חיסון מנה ראשונה. מנה שניה קיבלו 6.2%.

תעשו את החשבון לב, שבוע אחד 12.79%, שבוע אחרי 15.94% שבוע שלישי (הערב) 17.43%. לפי מצב זה לא נגיע לשום מקום עם החיסונים ואנחנו בבית שמש נישאר עיר ללא מערכות חיסון.

מה יש לעשות? הרבה!!!

התרענו על המספר הנמוך של המתחסנים, העירייה לא עשתה דבר כדי לקדם או לשכנע את הציבור להתחסן. בסוף השבוע סוף סוף מודה בלוך בכישלונה לנהל את המערך הזה בשקט, ללא כל התערבות שלה. בפעם הראשונה יוצאות הודעות מלשכתה לקריאה לצאת להתחסן. במבצע פרסום לעידוד לצאת להתחסן משתמשת במודעה אימתנית שארגונים אחרים השתמשו בה, במודעה מתפרסמים שמות הנפטרים מקורונה ז"ל (לא ברור אם העירייה קיבלה אישור או רשות להשתמש בשמות האלה לקידום עידוד החיסון). האם מודעה בסגנון זה תשפיע על חרדים לצאת להתחסן? לא בטוח, סביר להניח כי לעירייה יש יועצי תקשורת שמכוונים את המסע הזה.

בלוך הוציאה הודעות אס אמ אס לכלל המקושרים בעיר, ללא אבחנה בין אלה שכבר התחסנו לבין אלו שלא. כך הגיע הודעה כזו אל הנייד שברשותי.

נותר לראות כמה מודעות כאלה ישפיעו על קידום החיסון.

נושאים: קורונה, בית שמש, רמזור, עיזה בלוך, חיסונים, משרד הבריאות
עליזה בלוך, אוהבת את המסכה
עליזה בלוך, אוהבת את המסכה
עליזה בלוך, אוהבת את המסכה
עליזה בלוך, אוהבת את המסכה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בלוך יוצאת לעודד חיסונים, האם לא מאוחר מדי?
חייםנכתבה ביום שבת, 06 בפברואר 2021, 23:57

נתונים בעייתים, אנחנו בבית שמש עושים את אותה טעות של התקשורת. מה הנתונים של בית שמש הוותיקה? הנתונים מערבבים את הוותיקה עם הרמות...להזכירכם לא מעט תושבים ברמות ובחפציבה גם לא מחסנים נגד חצבת....ולגבי עליזה...אני מזמן התייאשתי...מאכזבת אין מילה אחרת.