בית שמש עיר ירוקה ועם זאת מגדילה את מספר המאושפזים בבית חולים

בסה"כ מאושפזים שמונה מתושבי העיר בבית חולים, גידול של 25% ביחס לנתון המעודכן האחרון, ועם זאת יש ירידה במס המאומתים. ברכה לעיר ולתושביה.

עיר ירוקה
עיר ירוקה

החל מאתמול בערב העיר בית שמש על פי מדד הרמזור של הפרוייקטור פרופ' רוני גמזו היא עיר ירוקה. בציון ברמזור ירדה בית שמש והיא עומדת החל מאתמול בערב על -4.3 .

צבעה של כל רשות נקבע על פי שלושה פרמטרים: שיעור הבדיקות החיוביות, שיעור החולים החדשים וקצב גידול התחלואה.

המדד בעל המשקל הגדול ביותר עליו ניתן דגש בתכנית, הוא שיעור הבדיקות החיוביות מתוך כלל הבדיקות הנערכות, וזאת על מנת למנוע מצב שבו אזרחים לא יבדקו ושתיווצר תחלואה חבויה. על כן, שיפור בדירוג צבע העיר יתאפשר בתנאי שלא תהייה ירידה משמעותית במספר הבדיקות הנערכות. ראש עיר שישאף לשפר את דירוג העיר בטבלת הרמזור יצטרך לדאוג לכך שהתושבים ייבדקו גם במקרים של סימפטומים קלים.

אז מה שיעור הבדיקות בכלל? בבית שמש יש ירידה בכמות הבדיקות ולכן רק סביר לקבל גם תוצאות נמוכות. נכון ליום 21.10 היום האחרון בו נתקבלו נתונים מאומתים מעיריית בית שמש נדגמו 497 ובאותו היום נמצאו 21 מאומתים. אם הנתון הזה נמשך גם על פני שלושת הימים שאחרי הרי באמת עלינו לברך ולהודות, בית שמש עיר ירוקה.

ובכל זאת, צריך לזכור שככל שכמות הבדיקות יתבצעו גם בשכונות מחרימות, בית שמש תוכל להיות בטוחה יותר.

נתון מעיב על השמחה הגדולה היא העובדה שלבית חולים פונו עוד שני תושבים, (בית חולים- דרגת חומרה גבוהה יותר) ועכשיו מצויים שמונה מתושבי העיר מאושפזים.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך :"אין דבר העומד בפני הרצון של תושבי העיר בית שמש. אחרי מאמצים והקפדה על הנחיות משרד הבריאות בית שמש הפכה הערב לעיר ירוקה. אמנם זהו רגע של שביעות רצון אבל הוא בעיקר מחייב אותנו תושבי העיר לעתיד. כדי שהעיר בית שמש תשאר ירוקה חובה על ככל תושבי העיר להמשיך במאמצים ולשמור על ההנחיות. לקראת הדיון מחר בקבינט הקרונה סביב חזרת תלמידי בי"ס היסודי למתכונת ללמידה נכון יהיה לאמץ בכלל ישראל את מודל בית שמש לחינוך "מהוראה ללמידה" בו מתקיימים לימודים במרחבי העיר. מודל בית שמש לחינוך אומר אין צורך להעמיד במבחן למידה מול בריאות תלמידים. אפשר גם וגם. אני רוצה להודות לכלל תושבי העיר על המאמץ ולחמ"ל העירוני המשלב את פיקוד העורף, אירגוני סיוע , נציגי מע' בריאות עירונית, רכזי שכונות ועובדי עיריית בית שמש בניצוח סא"ל רונן בוקובזה ואיציק קניזו על עבודה אדירה. מרגש לראות דתיים, חילונים, חרדים עושים הכול למען בית שמש."

נושאים: קורונה, בית שמש, בתי חולים, עליזה בלוך
עיר ירוקה
עיר ירוקה
עיר ירוקה
עיר ירוקה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בית שמש עיר ירוקה ועם זאת מגדילה את מספר המאושפזים בבית חולים
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 25 באוקטובר 2020, 09:11

שם העיר ככר האבטיחים - ירוק בחוץ אדום בפנים + גרעינים שחורים שלא נבדקים