רמה ד אוהבת ספורט

הנה זה קורה, ואפילו מפתיע. כ-1500 תושבים השתתפו בשבוע ספורט שאורגן ע"י רשת המתנסים. שיטרית: "הופתענו לטובה "

כושר ואושר צילום: רשת המתנסים
כושר ואושר צילום: רשת המתנסים

כ-1,500 תושבים השתתפו בשבוע הספורט "כושר ואושר" שנערך במרכז הקהילתי רמה ד'. המשתתפים זכו ליהנות משפע של ענפי ספורט, בהם התעמלות קרקע, אקרובטיקה, קפוארה, טבטה, זומבה, פילאטיס, כדורגל, רכיבת אופניים, אומנות לחימה, קרב מגע, ספורט הישגי, מחול, מעגל מתופפים, מופעי הנעה בכיף, ספורט טיפולי, היפ הופ, אימון כוח בתחנות, אירובי, עיצוב ועוד.
מתוך חשיבה והתבוננות על הצורך של התושבים בשכונה, ועל מנת לתת לכל תושב להתרשם מצוות ההדרכה של חוגי הספורט, שיפתחו במרכז הקהילתי מיד לאחר חג החנוכה, התקיימו פעילויות רבות בתחום הספורט לכלל הגילאים.
יש לציין כי במהלך פעילויות אלו הוצגו והודגמו למשתתפים שיטות וטכניקות, וכן היכרות עם אלמנטים רבים בתחום הספורט. לא מעט משתתפים הביעו שביעות רצון מצוות המדריכים והמדריכות, מלאו משובים חיוביים ואף נרשמו לתוכנית החוגים הגדולה, שנמצאת בסגירות אחרונות לקראת פרסומה.
"כזו פעילות ובכזה היקף לא חווינו מעולם!", מציין יענקי, תושב רמה ד'". "כל המשפחה השתתפה, גם הילד הקטן בן ה-3 השתתף בפעילות לגיל הרך ונהנה מאוד. הצוות הפגין מקצועיות רבה, מסירות ואכפתיות".
שירה, גם היא תושבת שכונת רמה ד', הוסיפה: "הגעתי להתגורר בשכונה מעיר מאוד ידועה ואני חייבת לציין שלא חווינו מעולם כזו רמה של פעילות. ניכר מאוד שלצוות המרכז הקהילתי חשוב לתת מענה רחב לכולם, ובמחיר סמלי ביותר".
סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית: "המרכז הקהילתי רמה ד' רק התחיל עם הפעילות וכבר עכשיו אני יכול לומר שאני מרוצה מאוד ממה שאני רואה. מאות רבות של תושבים פוקדים את המרכז מדי יום, הצוות בהובלתו של אלירן מוציאים אל הפועל שלל תוכניות מסוגים שונים לכל קבוצות הגיל בשכונה. בהמשך יחלו החוגים הקבועים שיציעו פעילות מגוונת ומעשירה בשכונה. אני ממליץ לתושבים להצביע ברגליים, לבוא, לחוות ולהשתתף בפעילויות השונות".

נושאים: רשת המתנסים, רמה ד, בית שמש, ספורט, משה שיטרית
כושר ואושר צילום: רשת המתנסים
כושר ואושר צילום: רשת המתנסים
כושר ואושר צילום: רשת המתנסים
כושר ואושר צילום: רשת המתנסים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: