פברואר יוצא מן הכלל מגוון פעילויות בתכנון והשתתפות אנשים עם ובלי מוגבלויות

כל האירועים נוצרו באופן קהילתי, משולב, בתכנון והשתתפות אנשים עם ובלי מוגבלויות, זו ההזדמנות של כולנו להכיר יותר טוב אחד את השנייה ולהרוויח מחיבורים חדשים

מפגש אקראי? גרינברג עם שיטרית
מפגש אקראי? גרינברג עם שיטרית

בחודש פברואר יתקיימו מאות אירועים בכל רחבי הארץ! הופעות, סדנאות, משחקים, ואפילו תצוגת אופנה בלתי נשכחת – פשוט להיכנס ולמצוא אירוע שמתאים לך: לפי אזור בארץ, לפי נושא שמעניין אותך, או לפי תאריך, העיקר להצטרף.
כל האירועים נוצרו באופן קהילתי, משולב, בתכנון והשתתפות אנשים עם ובלי מוגבלויות, זו ההזדמנות של כולנו להכיר יותר טוב אחד את השנייה ולהרוויח מחיבורים חדשים.

פברואר יוצא מן הכלל, הופך למסורת קבועה גם בבית שמש, האירוע הזה הוא שיתוף פעולה בין מחלקת הנוער של עיריית בית שמש, אקי״ם, כנפיים של קרמבו, מקום בלב וכמובן בית הספר ברנקו וייס. "יש הצגות, סדנאות, הרצאות, הפנינגים ועוד מגוון פעילויות לכל המגזרים ובכמעט כל השכונות.

"פברואר יוצא מן הכלל זו גאווה מיוחדת שלי וזה במקום להודות לצוות רשת המרכזים הקהילתיים על הובלת הנושא בהיבט העירוני" אומר הממונה על רשת המתנסים סגן ראש העיר משה שיטרית. "ואתם, צריכים לצאת מהבית ולבחור מה לעשות. הפרסומים לפניכם, עיינו ובחרו. בואו בשמחה".

המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג, התארח בהפנינג פברואר 'יוצא מן הכלל' שנערך למשפחות ילדים בעלי צרכים מיוחדים במתחם תיכון ברנקו וייס בעיר.

גרינברג שמע על פעילות ההפגה אותה מקבלות המשפחות, על ההופעה המיוחדת, ועל הסדנאות. לצד זאת רבות מהמשפחות הציפו את מצוקתן על היעדר פתרונות מוסדיים לחינוך המיוחד בעיר בית שמש, ועל העובדה שרבות מהמשפחות נאלצות לשלוח את ילדיהן מדי יום למוסדות מרוחקים מהעיר.

שמואל גרינברג, המועמד לראשות העיר מסר: "אפשר אחרת גם בסיוע למשפחות המדהימות אותן הכרתי. גידול ילדים בעלי צרכים מיוחדים הוא שליחות, ועל החברה כולה לדאוג לילדים המיוחדים, ולצרכים הבסיסיים להם זכאיות המשפחות שלהם. נפעל להקמת מוסדות חינוך לילדים המיוחדים, ונתמוך במשפחות לאורך כל הדרך".

נושאים: רשת המתנסים, אגף הנוער, אקים, כנפים של קרמבו, שמואל גרינברג, משה שיטרית
מפגש אקראי? גרינברג עם שיטרית
מפגש אקראי? גרינברג עם שיטרית
מפגש אקראי? גרינברג עם שיטרית
מפגש אקראי? גרינברג עם שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: