ערב הוקרה למשפחות מתנדבי איחוד הצלה מגזרת בית שמש

יש סיבה למסיבה, גם חנוכה וגם ערב הוקרה לבי משפחות המתנדבים הרבים באיחוד והצלה

4 / 5 ☆ מדרגים: 1
צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה

ביום ראשון נר רביעי של חנוכה התקיימה מסיבת חנוכה לכלל מתנדבי איחוד הצלה מגזרת בית שמש ובני משפחותיהם, שאורגנה על ידי הנהלת סניפי רמב"ש ולביא, ראשי הצוותים ומתנדבים. במהלך הערב, שהיה בעיקר בסימן הוקרה לבני המשפחה, נהנו המשתתפים מארוחת ערב עשירה, עמדות יצירה, מתנפחים ועוד מגוון פעילויות לילדים ומבוגרים.
בהדלקת נרות חנוכה כובד מנהל הגזרה דוד לף שבירך את המתנדבים ובני משפחותיהם על פעילותם במשך השנה ובמיוחד בתקופה האחרונה. והסביר שהערב נועד בעיקר עבור הילדים שמוותרים על זמן איכות עם אבא ואמא לטובת אחרים.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שהשתתפה בארוע התפעלה מרוח ההתנדבות של מתנדבי איחוד הצלה בכלל ובימים אלה בפרט. והדגישה בדבריה את היחודיות של מתנדבי איחוד הצלה בגזרת בית שמש, שמורכבת מכלל אוכלוסיית העיר והסביבה הפועלים יחד באחדות וכמשפחה למען מטרה אחת, שהיא הצלת חיים וסיוע לתושבי העיר והסביבה. לאחר מכן היא בירכה את המתנדבים והמשפחות בחג חנוכה שמח ושימשיכו לעשות טוב.
מנהל אגף מתנדבים צביקה רובין בירך בשם הנהלת הארגון את המשפחות, ואמר שהנהלת הארגון תמשיך לעשות הכל כדי שהמתנדבים בשטח יוכלו להמשיך ולהציל חיים על הצד הטוב ביותר.
בהמשך הערב התקיים טקס חלוקת שמונה דפיברילטורים חדשים למתנדבי סניף לביא אשר ישמשו את המתנדבים: חן בוזגלו, נועם עטרי, מיטל פלקון, ישראל הקלמן, קובי אמזלג, צבי הריס, מיקי גסטווירט וגלעד ג'מו בפעילותם להצלת חיים.
כמו כן חולקו על ידי הנהלת הגזרה דוד לף ואבי ברלב יחד עם ראשי הסניף דודו עמר ומזל ג'מו מספר ערכות חבישה טקטיות, שיסייעו למתנדבים בשטח בפעילותם להצלת חיים במיוחד בתקופה הזו.
כאן המקום להודות לראשי הסניפים אלחנן ורטהיים ודודו עמר ולסגניהם ישי גברא ומזל ג'מו על הערב המושקע והנפלא שהוציאו לפועל יחד עם ראשי הצוותים. תודה מיוחדת למתנדבים שעבדו קשה בהכנות ובמהלך הארוע כשבלעדיהם זה לא היה קורה: ראש צוות רמה ד' יענקי קרישבסקי והמתנדבים: מוישי הורביץ, מיטל פלקון, דניאלה סמג'א ובנה אמי, שלום אוברלנדר, יוני נובק, מוריה גמליאל ואתי פרץ. צוות הלוגיסטיקה של איחוד הצלה ועוד רבים וטובים.
בסיום הערב יצאו המתנדבים ובני משפחותיהם עם כוחות מחודשים להמשך פעילות הצלת חיים.
שניפגש רק בשמחות!

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש
צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:41 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ערב הוקרה למשפחות מתנדבי איחוד הצלה מגזרת בית שמש
אלמיטו ביסטיי
(4 / 5)

נכתבה ביום שני, 26 בפברואר 2024, 13:42

סטודנטית