נחנך מתנ"ס שורשים בנווה שמיר

השם למתנ"ס אשר נבחר הוא "שורשים" וזאת מתוך רצון לחבר את כלל הקהילות בבית שמש למקום וזאת מתוך התפיסה כי המתנ"ס ישמש את כלל תושבי העיר

חנוכת מתנס צילום: גיל דוד
חנוכת מתנס צילום: גיל דוד

מתנ"ס שורשים אשר נמצא בשכונת נווה שמיר בבית שמש נחנך אמש(ב') במעמד משה שטרית סגן ומ"מ ראש עיריית בית שמש.
השם למתנ"ס אשר נבחר הוא "שורשים" וזאת מתוך רצון לחבר את כלל הקהילות בבית שמש למקום וזאת מתוך התפיסה כי המתנ"ס ישמש את כלל תושבי העיר באשר הם.

חנוכת המתנ"ס היא פרי עבודה מאומצת של משה שטרית סגן ומ"מ ראש העיר האחראי על המתנ"סים בבית שמש ושל שלום אדרי יו"ר סיעת הליכוד בבית שמש וחבר מועצת העיר.

איילה כהן, תושבת השכונה אמרה: "אין מרגש מזה לראות את המתנ"ס חי, קם ובועט. פגשנו פה את משה שטרית סגן ראש העיר הנמרץ שלנו שעובד בשבילנו כל הזמן וגרם שיהיה לנו מתנ"ס כ"כ מפואר פה בעיר. כיף לחיות במקום כזה שהפוליטיקאים רואים את התושבים".

אליה הצטרף גם יונתן אדמוני שהוסיף כי: "משהו טוב קורה בבית שמש ומשהו טוב קורה בנווה שמיר. זה לא רק הקמת המתנ"ס החדשה והפתיחה שלו אתמול אלא מהלך שלם שבו כולנו מרגישים שייכים. בחוג אחד כאן ילמדו כל בני ובנות בית שמש יחד, זו אחדות אמיתית".

משה שטרית סגן ומ"מ ראש עיריית בית שמש אמר: " מתנ"ס שורשים מכה שורש ומאפשר לתושבי שכונת נווה שמיר מרכז תוסס של פנאי ואיכות חיים. המתנ"ס החדש הוא פנינה של ממש ואין לי ספק שהוא ימשיך את מהפכת התרבות שהתחלנו כאן בבית שמש. אנחנו נמשיך לראות את התושבים, בכל זמן , מצב ושעה. המהפכה התרבותית בבית שמש נמצאת בשיאה".

נושאים: מתנסים, בית שמש, נווה שמיר
חנוכת מתנס צילום: גיל דוד
חנוכת מתנס צילום: גיל דוד
חנוכת מתנס צילום: גיל דוד
חנוכת מתנס צילום: גיל דוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: