מתקבלים לברכה וחושבים שזו הבטחת תמיכה

ימי חג הסוכות, ובעיקר הלילות בהם נערכות מידי לילה שמחות בסוכות או בבתי כנסת מגייסים את הניסיון להתברך כדי להצליח. אם זה לא מועיל זה בטח לאמזיק.

גרינברג עם רב ידוע
גרינברג עם רב ידוע

כולם עולים אצל כולם, כולם מתברכים, וחושבים שאם קיבלו ברכה, אזי זו גם הבטחת תמיכה. בתקשורת מלגלגים, ובכל זאת המועמדים מנצלים את החג כדי לנסות לעשות נפשות.

הנה דיווח שהגיע אלינו על המועמד גרינברג. בחגיגת שמחת בית השואבה שנערכה התקבל בחמימות על ידי פוסק הדור הגאון הגדול רבי משה שטרנבוך, אשר התבטא כי הוא "איש אמת".
במהלך חגיגת שמחת בית השואבה שנערכה בישיבה שבראשות פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, השוכנת בעיר בית שמש, ניגש המועמד לראשות העיר בית שמש שמואל גרינברג לקבל את ברכתו. הראב"ד בירך אותו ואמר לו: "שמעתי שאתה איש חיל ואיש אמת, שתצליח".
בתוך כך, הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי בירך את המועמד לראשות העיר בית שמש שמואל גרינברג שינצח בבחירות שייערכו בעוד כחודש ימים ושיבח את עבודתו למען תושבי העיר.
באירוע שהתקיים בבית שמש, בירך הגר״ש גלאי את גרינברג בהתלהבות ואמר לו: "אתה תנצח ותהיה ראש העיר, תהיה לך סייעתא דשמיא גדולה, אתה ראוי ויודע להלך בין הטיפות, יודע לפעול ולעשות בשביל כולם בעיר".
בשבועות האחרונים פוקד המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג את בתי גדולי הדור ומקבל את ברכתם לקראת המירוץ התלת ראשי בעיר.
כזכור, המועמד לראשות עיריית בית שמש שמואל גרינברג, עלה לבתי גדולי ישראל וקיבל את ברכתם ועידודם להצלחה במערכת הבחירות. בביקוריו זכה להתברך שיזכה בסייעתא דשמיא לדאוג לצרכים הרבים של הציבור החרדי מחד, ולחזק את מעמדה כעיר מהגדולות בארץ מאידך.
במסגרת מסע החיזוק בבתי גדולי ישראל, שבהוראתם הכריז על מועמדותו לתפקיד ראשות העירייה, זכה גרינברג לשמוע מפיהם עצות והדרכות, כמו גם התעניינות בהתפתחות העיר בית שמש.

נושאים: חג סוכות, הושענות, הקפות
גרינברג עם רב ידוע
גרינברג עם רב ידוע
גרינברג עם רב ידוע
גרינברג עם רב ידוע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: