מופעי דרייב אין באמפיתיאטרון העירוני

הקורונה לא תשבור את היוזמה של אגף האירועים ורשת המתנ"סים, לקיים דרייב אין באמפיתאטרון עם מיטב האמנים בשבוע השני של אוגוסט. הכניסה בדמי השתתפות מינימליים.

צילום מסרטון הפרסום
צילום מסרטון הפרסום

פעילות קיץ מיוחדת צפויה להתקיים בבית שמש בתחילת השבוע השני של חודש אוגוסט. תודו, לקיים אירועי תרבות בימות הקיץ בכלל, ובפרט בימים של קורונה כאשר ההוראות מגבילות את חופש פעילות התרבות זה הישג אדיר שצריך לכבד.

הפעילות, בחסות אגף האירועים של עיריית בית שמש בשיתוף רשת המתנסים העירונית תחת הכותרת דרייב אין, מכיוון שהיא מתקיימת בשיטת הדרייב – מכוניות חונות ומהם צופה המשפחה אל הבימה המרוחקת ומנותקת מיד אדם.

ושימו לב, האירועים מתקיימים באמפיתיאטרון העירוני. רעיון חדש עליו עמלו מארגני האירוע. מכוניות ייכנסו דרך כביש בן גוריון למתחם, ויעמדו בחזית מול הבימה עליה יופיעו האמנים.

סגן ראש העירייה ומ"מ מר משה שיטרית ניהל שיח עם משרד הבריאות ממש עד הרגע האחרון לקבלת האישור לקיים את המופעים. שיטרית שכנע את משרד הבריאות בחשיבות קיום האירועים בקיץ, בהבטחה ברורה ומוצהרת שכל מאמצי קיום האירוע יעמדו בכפוף להוראות המקפידות של משרד הבריאות. השר אדלשטיין הסכים לבסוף והמשרד הפיק אישור מיוחד לקיום האירועים.

מה נראה בבאירועים?

אז לפחות על פי הפרסומים שכבר החלו מופצים בשעה האחרונה יופיעו מיכל הקטנה, מולי וצומי, יובל המבולבל, התקווה 6 הפרוייקט של רביבו וחנן בן ארי.

"עיריית בית שמש גאה להציג פסטיבל הדרייב אין הראשון בישראל כאן אצלנו, ממנו ילמדו לאפשרות הפעלתו ברחבי הארץ. הארגון כולו שייך לשני אישים, מנהל אגף האירועים איציק קניזו ומנהל מתנ"ס פסגות השבע מימון בן חמו." אומר סגן ראש העיר שיטרית

הכניסה מאושרת לרכבים פרטיים ומשפחתיים עד 7 מקומות, בהדגשה שאין לצאת מהרכבים בזמן המופעים.

על הנכנסים לרכוש כרטיסי כניסה במחיר של 10 שקלים לנוכח ברכב. רכב עם 4 נוסעים ישלם 4 כרטיסים, רכב עם 7 נוסעים ישלם 7 כרטיסים. מכירת הכרטיסים באתר רשת המתנסים. הקדימו לרכוש כרטיסים, מספר כלי הרכב שבאפשרותם להיות נוכחים בכל אירוע מוגבל. פרטים בפרסומים.

לקראת האירוע הפוק סרטון תדמית בסיעו של הצלם מיכאל קריספל. בסרטוןמזמין אתכם הצופים סגן ראש העיר לצפות וליהנות. קיץ נעים ובריא.

נושאים: דרייב אין, חנן בן ארי, הפרוייקט של רביבו, יובל המבולבל
צילום מסרטון הפרסום
צילום מסרטון הפרסום
צילום מסרטון הפרסום
צילום מסרטון הפרסום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מופעי דרייב אין באמפיתיאטרון העירוני
תושב ותיקנכתבה ביום חמישי, 13 באוגוסט 2020, 02:11

השאלה כמה זה עולה לנו?לטעמי בעת הזאת לחם ושעשועים בסדר עדיפות נמוך לעומת הצרכים האמתיים של התושבים.בכסף הרב היה אפשר לטעמי לעשות שימוש מועיל יותר,שלא נדבר על עלויות הפרסום שבעקיפין מהדרים שמה של ראשת עיר נכשלת ומגלומנית.