מה הייתם לוקחים אתכם לחדר בודד?

שאלת השעשועונים משנות השמונים: 'מה הייתם לוקחים אתכם לאי בודד?' מעולם לא נשמעה קונקרטית יותר. 5 פריטי חובה למתבודד

משחקי חשיבה צילום יח"צ להשיג בבית ג'נטלמן
משחקי חשיבה צילום יח"צ להשיג בבית ג'נטלמן

כשיותר מ-50 אלף ישראלים נמצאים בבידוד, הנה כמה פריטים- לגוף, למוח ולנפש - שיקלו על ימים או שבועות של התבודדות ​ אז מה הייתם איתכם לחדר להתבודד?

ספא של איש אחד: מוצרי עיסוי אישיים

ללכת לספא או להזמין מסאז' עד הבית אי אפשר אומנם, אבל אחרי שבועיים בחדר סגור כאבי גב וצוואר, ושרירים תפוסים ומכווצים – יכולים להטריד את מנוחתו של כל מתבודד. פריט חובה בחדר הבידוד הוא הוא מעסה ידני או חשמלי – לשחרור השרירים בעיסוי אישי. לכל הגוף: מיני מסג'ר רוטט "אטומיק" קומפקטי לעיסוי מרגיע ברטט עוצמתי. לעיסוי ראש: מסג'ר ידני לראש "אורגזמטון" מעביר צמרמורת בעת עיסוי הקרקפת. לגב: מושב שיאצו ד"ר גב, עם מבחר רחב של תוכניות עיסוי שונות, מתאים לעיסוי כולל של הגב או למיקוד בחלקים מסוימים. בעל אופציית חימום אינפרא-אדום.

חכם וטוב לו: בריין טיזרים

בימים שלפני הבידוד מחשבה על שבועיים מול הטלוויזיה עם בינג' סדרות נשמעו כמו הצעה לא רעה. רק שבפועל, גם אחרי שבעה פרקים ברצף יש עוד זמן רב לשרוף - ורצוי רחוק מחדשות ורשתות חברתיות שרק מוסיפות לחץ מיותר, 'בין טיזר' הוא פתרון נהדר. משחקי הבריין טיזר מציגים צורות עץ או חיבורי לולאות, שבמבט ראשוני יראו פשוטות להפליא, אך בפועל מאלצות את המוח לריצת מרתון חשיבתית על מנת להגיע לפתרונם. הם משלבים רמות קושי שונות, מרמות מתחילים המתאימות לבני ה- 6 ועד לרמות מתקדמות, אותן גם מטיבי הלכת החשיבתיים יתקשו לפתור.

קפאין לכל מתבודד: מכונת קפה אישית

המטבח הביתי מחוץ לתחום, את הארוחות מקבלים עם מגש. אבל מה, לא נעים לשלוח ווצאפ כל שעתיים לעוד כוס קפה קטן, ואת הקפה שלכם – רק אתם יודעים להכין במדויק.

למכורי הקפאין המתבודדים תסייע בוודאי מכונת קפה אישית של חברת - Fakir שמכינה קפה טורקי מבושל בפינג'ן, בלחיצת כפתור פשוטה. המכונה דואגת לשמור על הקפה בטמפרטורה המדויקת ולהפסיק את תהליך ההרתחה שנייה לפני שהקפה גולש, כך שיהיה בטמפרטורה המדויקת לשתייה, ותאפשר לשתות קפה טרי ואיכותי בהכנה אישית בחדר הבידוד - בלי לכלוך ובלגאן.

נישן טוב- יהיה טוב: כרית אורתופדית

שבועיים של בידוד הן פרק זמן לא פשוט: הפקעת חיי היום- יום, חוסר הודאות מהעתיד, טרדות כלכליות ובריאותיות מובילות לדחק, או בשמו הלועזי "סטרס", שמתבטא אצל רבים בכאבי גב וצוואר. פריט חובה לכל מתבודד, אם כן, הוא כרית אורתופדית, שתשחרר כמה שניתן מהלחץ באזור הצוואר וחגורת הכתפיים.

בימים אלו משיק מותג השינה Simmons את סדרת הכריות Simmons beautyrest אשר מביאה את הפתרונות האורתופדים הרשומים בפטנט של Simmons מעולם המזרונים לעולם הכריות. הכרית משלבת את טכנולוגית ה- Morpheus Spring המפורסמת של החברה, ובה קפיצים מבודדים אשר שומרים על עמוד השדרה במצב ישר ורפוי על ידי הקלת העומס והלחץ המופעלים על חוליות הצוואר במהלך השינה, ופיזורן באופן שווה לאורך הגוף.

משתיקים את הקולות בראש: אוזניות איכותיות

שמיעת מוזיקה, סרט או סדרה עם אוזניות איכותיות, מסיעת להתנתק מהמקום הפיזי בו אנו מצויים. לשכוח לזמן מה שאנחנו בבידוד, בחוסר וודאות, ולגלוש תודעתית לעולמות אחרים.

נושאים: גנטלמן, התבודדות
משחקי חשיבה צילום יח"צ להשיג בבית ג'נטלמן
משחקי חשיבה צילום יח"צ להשיג בבית ג'נטלמן
משחקי חשיבה צילום יח"צ להשיג בבית ג'נטלמן
משחקי חשיבה צילום יח"צ להשיג בבית ג'נטלמן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: