חגיגה מיוחדת ויצירתית מובטחת בליל העצמאות

11 תקליטנים על 11 רכבי שמחה שכל אחד מהם יופיע ב-8 מקומות שונים על גבי רכבים מקושטים ומעוצבים ואיתם שחקנים, מופעים וכל מיני הפתעות לתושבים.

להקה צבאית עם סגן ראש העיר
להקה צבאית עם סגן ראש העיר

איך נערכים למסיבת ליל העצמאות? נגיף הקורונה הרי לא מאפשר התקהלות יותר מ-19 אנשים במרחק 2 מטר אז מה עושים, ובעיקר איך עושים? התלבטות שמחייבת יצירתיות יוצאת דופן בימים אלה, . בימים של שגרה מזמינים אמנים, מפרסמים, אנשים באים לאמי ויאללה קדימה חג עצמאות. שרים, רוקדים, זיקוקין וכו. מה הפעם?

באגף האירועים בעיריית בית שמש הקדישו מחשבה. הנה כך מתאר זאת הממונה סגן ראש העיר משה שיטרית: "הכל כבר היה סגור. היינו צריכים לבחור בין אמנים מהשורה הראשונה שהוצעו לנו. החלטנו גם בדיוק היכן אנחנו אמורים להדליק את הזיקוקין. תכננו לעשות מה שאנחנו עושים בכל חג, רק טיפה שונה. אבל רגע לפני שיצאנו לדרך, ביטלנו." מתוודה שיטרית.

"האמנים שהיינו מביאים היו, במקרה הטוב, מגיעים לאלפיים בתים. וכך משאירים את רוב העיר הוותיקה ללא שום חגיגה עירונית. והזיקוקין? אותם היו יכולים לראות רק חלק מתושבי השכונות הוותיקות. לכך יש להוסיף את העובדה שכל ענף האירועים, בבית שמש ובכלל, סובל בימים אלו מתקופה נוראית.

אין מסיבות, אין שמחות, אין עבודה.. אי אפשר להתעלם מזה שיש פה הזדמנות לעזור לאנשים הללו, וגם אי אפשר להוציא כל כך הרבה כסף מתקציב משלם המיסים על זמר שבמקרה הטוב יופיע ב4 רחובות, בזמן שאנשים יושבים בבית ולא יודעים איך לסגור את החודש. חוץ מזה, מה עם השכונות שלא היינו מגיעים אליהם? לא מגיע להם לשמוח בערב העצמאות? הפעם צריך לעשות את זה שונה. אז הלכנו השנה על קונספט אחר לגמרי."

מהו? מכירים את הפתגם: אם ההר לא בא למוחמד, אז מוחמד יבוא אל ההר. זה בדיוק מה שעשו.

"החלטנו בתיאום עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, אנחנו הולכים להביא את מסיבת החג לכמעט כל בית בעיר הותיקה. בערב יום העצמאות אנחנו מתכוונים להוציא 11 תקליטנים על 11 רכבי שמחה שכל אחד מהם יופיע ב-8 מקומות שונים על גבי רכבים מקושטים ומעוצבים ואיתם שחקנים, מופעים וכל מיני הפתעות לתושבים. בלי זיקוקין יקרים אותם יראו מעט ובלי אמנים שממשיכים לגבות מחירים בשמיים כאילו הכל כרגיל. נתלבש באופן חגיגי ונוציא שיירות אותם יוכלו לראות כל תושבי בית שמש וגבעת שרת. המסלולים יהיו קצרים כך שהמסיבות יוכלו להימשך זמן רב יחסית בכל נקודת עצירה. השתדלנו לשכור כמה שיותר ספקים מתושבי בית שמש לטובת האירועים הללו, כך גם נוכל לעשות שמח וגם לעזור לתושבים שלנו. הולך להיות חג עצמאות שמח במיוחד!"

חג שמח.

בתמונה: סגן ראש העיר משה שיטרית שליווה את הלהקה הצבאית שהגיעה לעיר לצילומי קליפים לשידור ביום הזיכרון וביום העצמאות.

נושאים: ליל עצמאות, בית שמש, משה שיטרית, להקה צבאית
להקה צבאית עם סגן ראש העיר
להקה צבאית עם סגן ראש העיר
להקה צבאית עם סגן ראש העיר
להקה צבאית עם סגן ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: