אחרי 3 שנים ושבעה חודשים סוף סוף רואים את האור על הבמה

שלוש שנים ושבעה חודשים המתנו לרגע הזה , ההיכל לקראת סיום השיפוץ שלו. איש לא שואל כמה זה עלה ולמה זה התעכב, אולי מישהו יסביר...

המושבים החדשים
המושבים החדשים

מכרז 56/16 הוא מכרז שיצא בספטמבר 2016, באותה שנה היה ראש העירייה לא אחר מאשר משה אבוטבול. הוא גם החתום על המכרז. היום, 4.5.2020, שלוש שנים ו-7 חודשים נמשכו עבודות השיפוצים במתנ"ס זינמן שבינתיים שינה שמו למתנ"ס לב העיר וגם החליף מנהל.

מה כללו השיפוצים? הוחלפו המושבים, הורחב המרווח ביניהם לטובת הנגשתם לנכים. הוחלפה התאורה , תוקנה מערכת מיזוג האויר, והוחלפה רצפת הפיויסי. המכרז שהחל בסביבות חצי מיליון שח הגיע לכדי 1.150,000 ש"ח כבר לפני שלוש שנים. מחסור במזומנים תקע את הפרויקט. לפני מספר חודשים הוביל שלום אדרי, הממונה על תקציב ישן מול חדש את השלמת הפרויקט ובסיכום עם הזכיין- חברת משכ"ל, הוחלט להתקדם בקצב מואץ יותר.

היום, כמעט ושכחנו או התייאשנו מהמתנ"ס ההוא, מהמבנה ששקק פעילות תרבות, מסיבות והצגות, מתקבלת ההודעה הבאה: שש שנים לאחר סגירתו אני שמח לבשר שאנחנו מתקדמים בצעדי ענק לפתיחה המחודשת.

אתמול הותקנו הכיסאות החדשים והיום ביקרתי במקום יחד עם סגן מ"מ רה"ע משה שטרית הממונה על המתנ"סים."

האולם הוא אולם אירועים למופעים עד 380 מקומות וככזה יהיה האולם הגדול ביותר בבית שמש נכון לשלב הזה עד לפתיחת היכל התרבות בסוף השנה הנוכחית.(אם לא יחול שינוי בשל הקורונה).

נזכיר באולם הזה התקיימו הצגות והובאו אמנים שונים, האם זה מה שיהיה כאשר ייפתח? ואיך האולם הזה יפעל האם בכפוף או בקשר עם מנהלת היכל התרבות החדשה. עדיין לא ברור, מה שכן האולם עשוי להיות כשיר תוך פרק זמן קצר לטובת פעילות תרבות מעשירה ומפנקת את מי שנשאר עוד בעיר הזו מהציבור הצמא לתרבות.

אז בבית שמש פתאום יהיו שני היכלי תרבות, אחד גדול מהשני, כיצד יתופעלו, מי ייכנס בהם, קרי האם בבית שמש יהיו מספיק אנשים שיבואו לצפות בהצגות או באמנות בידור. מסקרן, מעניין, מרתק יהיה לראות את השינוי הזה לטובת העיר בית שמש.

נושאים: היכל זינמן, תרבות, בית שמש
המושבים החדשים
המושבים החדשים
המושבים החדשים
המושבים החדשים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: