מרפאה חדשה לרשת מרפאות השיניים "כללית סמייל" ברמת בית שמש

כללית סמייל, מבית כללית שירותי בריאות, פותחת מרפאה נוספת בשכונה החרדית רמות בית שמש, בעקבות הביקוש שנרשם בקרב תושבי השכונה שהגיעו עד היום לשתי מרפאות כללית סמייל הוותיקות שפועלות בעיר.

משרדי המרפאה
משרדי המרפאה

במרפאה החדשה מוצעים שלל טיפולים, לרבות טיפולי שיניים אסתטיים, שיקום הפה וטיפולי שיניים לבני 75 ומעלה בעלות סמלית. מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש: "אנו קשובים לצרכי הלקוחות, כשאחת המטרות שלנו היא להנגיש את שירותי כללית סמייל באזורי הביקוש כפי שעשינו בבית שמש"

היום רשת כללית סמייל, מבית כללית שירותי בריאות, פותחת מרפאה שלישית בבית שמש, בשכונה החרדית רמת בית שמש, רחוב הנביא עמוס 1. המרפאה החדשה מרווחת וחדשנית ומציעה טיפולי שיניים מתקדמים עם מיטב המומחים והציוד המתקדם תחת רישוי ופיקוח משרד הבריאות ואחריות של כללית שירותי בריאות. כמו בכל הסניפים האחרים, ייהנו הלקוחות מטיפולי שיניים עבור מבוגרים מעל גיל 75 ועבור ילדים בעלות סמלית, או בהשתתפות עצמית נמוכה במסגרת חוק בריאות ממלכתי, מהנחות בלעדיות למבוטחי כללית פלטינום, מיחס אישי, מבחירת הצוות הרפואי וטיפולים איכותיים ובטוחים. מרפאת כללית סמייל בבית שמש מציעה את כל מגוון טיפולי שיניים לרבות טיפולים אסתטיים מגוונים ופתרונות ייחודיים.

"כללית סמייל" היא רשת מרפאות השיניים הגדולה בישראל מבית שירותי בריאות כללית - הגוף הרפואי הגדול והמוביל בישראל, ולכן היא כפופה לכל הנהלים הקפדניים של כללית ומשרד הבריאות. החומרים והמכשור הטכנולוגי מצויים תחת בקרת איכות מחמירה, עומדים בתקנים מחמירים, ומאושרים לא רק על-ידי משרד הבריאות, אלא גם על-ידי ה-FDA האמריקני ו/או ה-CE האירופאי.

מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש: "אנו קשובים לצרכי הלקוחות, כשאחת המטרות שלנו היא להנגיש את שירותי כללית סמייל באזורי ביקוש כפי שעשינו בבית שמש. רשת כללית סמייל תמשיך במגמת ההתרחבות והנגשת השירותים שלה באזורים נוספים בארץ".

ד"ר חגי סלוצקי, רופא ראשי של רשת כללית סמייל: "מדיווחי השטח ומהנתונים יכולנו לראות את הביקוש הגובר לשירות רפואי מקצועי אותו התושבים היקרים יוכלו מעתה לקבל בעיר מגוריהם. כללית סמייל שמה לה למטרה לעמוד בסטנדרטים של שרותי בריאות כללית ומתוך כך כל הצוותים הרפואיים שלנו מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול מקצועי, אמינות ובקרה רפואית, ונדרשים להתעדכן בפיתוחים, במחקרים, ובחידושים בתחום בו הם עוסקים. אנו מתחייבים לשירות אדיב ומקצועי העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ועם אחריות של הגוף הרפואי המוביל בארץ".

נושאים: כללית סמייל, רמת בית שמש
משרדי המרפאה
משרדי המרפאה
משרדי המרפאה
משרדי המרפאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: