סנ"צ הולך, סנ"צ בא. טובול עוזב- ויינשטיין בא

מחר מסיים תפקידו בתחנת משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טובול ואת מקומו ימלא סגנו בשבועיים הקרובים עד לכניסתו לתפקיד של הסנ"צ הבא אלון ויינשטיין. לאחרון תפקידים וניסיון בעלי עצמה שישפיעו רבות על תפקודו

נפרדים מסנ"צ טובול. צילום: דוברות העירייה
נפרדים מסנ"צ טובול. צילום: דוברות העירייה

סנ"צ שלומי טובול מפקד משטרת בית שמש מסיים את תפקידו והערב ערכה מועצת העיר בית שמש טכס פרידה ממנו. מפקד משטרת בית שמש היוצא סנ"צ שלומי טובול התקבל במליאה במחיאות כפיים ביומו האחרון בתפקיד. ראש העיר וכל חברי המועצה הודו לו מקרב לב על עבודתו בשמירה על ביטחונה של העיר ואיחלו לו הצלחה רבה בהמשך הדרך.

את מקומו של שלומי טובול יתפוס קצין משטרה מנוסה ותיק בשם סנ"צ אלון ויינשטיין. שבין יתר תפקידיו מילא אחר הקמת יחידת השיטור העירוני בירושלים. מודל זה מבוסס על הקשר שבין המשטרה לבין הקהילה, כשותפים בהדדיות מלאה, בשקיפות ובאחריות, כאשר המטרה היא לשפר את איכות חייהם ואת ביטחונם האישי של אזרחיה. החיבור לקהילה הוא מכפיל כוח לעבודת המשטרה, והאמון של הקהילה ימשיך להיות תנאי לאפקטיביות של עבודת המשטרה. האם זו הסיבה שהביאה אותו לבית שמש?

בעבר צוטט כאומר כך: "אין לי ספק שהאזרח, המקבל שירות מהשיטור עירוני, מרגיש שהמשטרה שם בשבילו, גם לדברים הקטנים שקובעים את איכות חייו – ושם אנו כארגון רוצים להימצא. אני סמוך ובטוח שמודל זה יצעיד את העיר קדימה בתחום שירותי המשטרה".

הקצין אלון ויינשטין, אז עדיין בדרגת מפקח זכור גם מתביעה אותה הגיש פעיל הימין איתמר בן גביר בשנת 2008 על הפרת הסדר הציבורי. בן גביר יחד עם שני חברים ביקשו לחגוג את מותו של יאסר עראפאת. בעיניהם של שני קצינים ביניהם מפקח ויינשטיין לא נראה הדבר טוב ובן גביר יחד עם שני חבריו נלקח למעצר ולחקירה. סוף דבר באותה תביעה התובעים בן גביר ושותפיו פוצו על על המעצר ושולמו להם גם הוצאות משפט.

עניין הסדר הציבורי זורם בעורקיו של מפקד תחנת בית שמש המגיע לעיר הזקוקה נואשות להעמקת הסדר הציבורי.

תודה ובהצלחה בהמשך הדרך למפקד היוצא, וברכות ושנה טובה למפקד הנכנס.

נושאים: משטרה, עיריית בית שמש סנצ אלון ויינשטיין, סנצ שלומי טובול
נפרדים מסנ"צ טובול. צילום: דוברות העירייה
נפרדים מסנ"צ טובול. צילום: דוברות העירייה
נפרדים מסנ"צ טובול. צילום: דוברות העירייה
נפרדים מסנ"צ טובול. צילום: דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: