רכבי ההיסעים על כוונת המשטרה- 14 דו"חות כנגד נהגים לאחר שנתגלו ברכבם ליקויים שונים

שנת הלימודים החלה ואתה מערך ההיסעים. משטרת ישראל החליטה 'להתלבש' על רכבי ההיסעים ולבדוק תקינותם. המטרה להביא ילדי ישראל בבטחה למוסדות החינוך

שוטר בוחן רכב הסיעים מתוך סרטון של המשטרה
שוטר בוחן רכב הסיעים מתוך סרטון של המשטרה

פעילות שוטרי התנועה בירושלים במהלך היומיים האחרונים חשפה ליקויים מסוכנים ברכבי הסעות תלמידים, ונהגים שאינם מורשים לנהוג בהם

במסגרת היערכות משטרת מחוז ירושלים לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ג (2022-2023), החל אתמול (ראשון) מבצע תנועה נרחב בהשתתפות עשרות שוטרים. המיקוד הוא בצירים העירוניים ובסמוך למוסדות החינוך החרדיים שפתחו את שעריהם בתחילת השבוע, במטרה לאפשר את ביטחונם ובטיחותם של התלמידים בהגעה למוסדות החינוך ובעזיבתם בסיום היום. מדובר בהיערכות ופעילות שתימשך גם בימים הקרובים לקראת פתיחת שנת הלימודים הצפוייה בכל מוסדות החינוך בעיר ובכלל.

בתוך כך, מאתמול בבוקר החלו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים בפעילות הסברה ואכיפה ממוקדת לבדיקתם של רכבי הסעות התלמידים למוסדות החינוך ומהם.

במהלך פעילות זאת נרשמו עד כה 14 דו"חות כנגד נהגים לאחר שנתגלו ברכבם ליקויים שונים. כמו כן, נאסרו לשימוש 10 רכבי הסעות בגין ליקויים בטיחותיים שאותרו בהם, כגון: צמיגים לא תקינים, אי תקינות חגורות הבטיחות, אי תקינות מושבי הרכב או הוספת מושבים בניגוד להיתר הרישיון ועבירות נוספות. חלק מהליקויים שנחשפו הינם מסכני חיים.

בתוך כך, במהלך פעילות השוטרים ובדיקת הנהגים, נמצא כי לשניים מהם אין רישיון נהיגה התואם לסוג הרכב ונהיגתם הופסקה במקום. כנגד נהגים אלו החל הליך דין תעבורתי וקצין משטרה צפוי להחליט בדבר השבתת כלי הרכב מתוקף סמכותו.

רק הבוקר (שני) התרחשו 2 תאונות דרכים קשות באזור ירושלים ובית שמש במהלכן נפגעו הולכי רגל-ילדים קטנים, ונזקקו בעקבות כך לטיפול רפואי כשמצבם מוגדר בינוני וקשה. בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבות תאונות אלו וניכר כי חוסר זהירות ותשומת לב הנם הגורם העיקרי שהביאו להתרחשותן.

עם פתחה של שנת הלימודים, משטרת ישראל פונה לציבור ההורים והנהגים להגביר ערנות בדרך, לא לתת לילדים קטנים לחצות את הכביש לבד ולגלות ערנות מוגברת כלפיהם, לתדרך את ילדכם בנושא זהירות בדרכים בכלל וחציית כביש בטוחה בפרט. המשטרה פונה גם לציבור הנהגים: האטו את מהירות נסיעתכם בקרבת מעברי חצייה ובאזור מגורים למען בטחונם ושלומם כל משתמשי הדרך ובכדי שכולם יחזרו הביתה בשלום.

נושאים: משטרה, תנועה, רכבי היסעים, בית שמש, חינוך
שוטר בוחן רכב הסיעים מתוך סרטון של המשטרה
שוטר בוחן רכב הסיעים מתוך סרטון של המשטרה
שוטר בוחן רכב הסיעים מתוך סרטון של המשטרה
שוטר בוחן רכב הסיעים מתוך סרטון של המשטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: