נחמה וינגרטן מינץ מאולפנת אמית נגה היא הזוכה בפרס הספרייה הלאומית

חדר הספריה בכל בית ספר הוא מקום מפגש בין תרבות לבין רצון, את שניהם מייצגת המורה נחמה וינגרטן השואפת שכל תלמידה תאהב ותקרא ספרים.

המורה נחמה ויינגרטן
המורה נחמה ויינגרטן

המורה נחמה וינגרטן מינץ מאולפנת אמית נגה בית שמש, היא הזוכה בפרס הספרייה הלאומית להוראה פורצת דרך לשנת תשפ"ב, לאור עשייתה כמחנכת, מורה מובילה ומנהיגת קהילת ספרות ברשת אמית. היא ובית הספר יזכו גם במענק של ארבעים אלף ש"ח.
בכל פעם מחדש נהנות תלמידותיה משיעור מחוץ לקופסא, כמו הקמת מוזיאון העם היהודי בתוככי הכיתה, ממנו בחרו הבנות ערכים יהודיים והתמקדו בהם, יצירת סיפור משפחתי דרך תמונות מהאלבום, היכרות עם האוכלוסיה בפריפריה באמצעות סיור ב"חצר האחורית" של המדינה, בלמידה בינתחומית ומגוונת.
ועדת הפרס בחרה להעניק לה את הפרס על עבודתה יוצאת הדופן ותרומתה המשמעותית להוראת מקצועות הרוח. מנימוקי הועדה: "הפרס מוענק לך על הוראה יצירתית ומקצועית בתחומי הרוח בקרב אוכלוסיית תלמידות הטרוגנית. פועלך המסור בהובלת תוכנית בין תחומית במדעי הרוח, תוך השפעה רחבה על צוות בית הספר וצוותים מחוצה לו מקדמים באופן משמעותי את הוראת הרוח בסביבתך".
פרס הספרייה הלאומית למצוינות בהוראה על שם עזריאלי, מוענק אחת לשנתיים למורות ולמורים מוערכים ובעלי ניסיון שיזמו תהליכים רבי משמעות לחיזוק תחומי הרוח בבית הספר שבו הם מלמדים; מורים המטפחים אצל תלמידיהם את תשוקת הדעת ואת רוחב האופקים תוך שימת דגש על הקניית מיומנויות חֵקר, קריאה וכתיבה; מורים שבזכותם תחומי הרוח הופכים לבעלי ערך ועניין בעבור התלמידים.
בתגובה לזכיה, אמרה נחמה וינגרטן מינץ: "ומתלמידי יותר מכולם. מתרגשת על הזכייה בפרס, אבל מבחינתי הפרס הזה שייך בראש ובראשונה לתלמידותיי הסקרניות, הדעתניות והחכמות, שלא מפסיקות לאתגר אותי. שמחה על ההזדמנות לתת מקום למדעי הרוח, להעמיק שורשים ולפרוש כנפיים ולבנות עוד קומה בבניין הזהות של התלמידות. שנזכה לשמוע, ללמוד וללמד, לשמור ולעשות".
מרים קורן ואיריס אליהו, מנהלות אולפנת אמית נגה: "נחמה מהווה מורה למופת, משקיעה ומסורה למען תלמידותיה, ומהווה מקור של השראה והעצמה בכל תחומי הדעת שאותן מלמדת במדעי הרוח ובלימודי קודש. זכינו בה כמורה אצלנו ואנו מברכים אותה על הזכיה בפרס. אין ראויה ממנה!".

נושאים: אולפנת נוגה, בית שמש, ספרים וספריה
המורה נחמה ויינגרטן
המורה נחמה ויינגרטן
המורה נחמה ויינגרטן
המורה נחמה ויינגרטן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: