כפר הסטודנטים פתח שעריו במקביל לשנת הלימודים באקדמיה

צעירים וצעירות (20+) מבית שמש, בערב הומוריסטי שכלל הפתעות ומתנות לכבוד פתיחת שנת הלימודים האקדמאית שיצאה לדרך

כנס במוצ"ש
כנס במוצ"ש

כפרי סטודנטים וקהילות סטודנטים פעילים בכל הארץ כבר שנים רבות ופעמים שחוללו מהפכות בעיר בה הם פועלים. רשת הגרעינים התורניים "שעלים" (שעלי תורה) בשיתוף קהילת צעירי בית שמש מוציאים לפועל פרויקט סטודנטים חדש בשיתוף עם המרכז הקהילתי פסגות השבע המעניקים לסטודנטים בעיר מקום ובית ליצור ולהשפיע בקהילה.

במוצ"ש האחרון השתתפו למעלה מ- 90 צעירים וצעירות (20+) מבית שמש, בערב הומוריסטי שכלל הפתעות ומתנות לכבוד פתיחת שנת הלימודים האקדמאית ולכבודם של צעירים בכלל וסטודנטים בפרט. האירוע כלל מרתון סטנד-אפ של אומנים שהגיעו ממועדון הקומדי בר בתל אביב שהופיעו במשך שעה וחצי והצחיקו את הקהל הצעיר.

המתנות נתרמו ביד נדיבה מעסקים מקומיים בעיר ביניהם בני פון, בלייקרביקרי, פיצה משולשים, וואפל בר. כל מי שהגיע לאירוע זכה במתנה. המתנות כללו אוזניות בלוטוס, ארוחת בוקר, כוס קפה, פיצה ועוד.

האירוע הוא אחד משלל אירועים ותוכניות המתוכננים לטובת צעירי העיר, שיתנו מענה הולם לטווח הגילאים 20-35. בתכנון, סדנאות תעסוקה וכלכלה, הכוונה לחיילים משוחררים, הרצאות והופעות נוספות.

הערב הופק על ידי קהילת הסטודנטים בבית שמש הפועלת מטעם רשת שעלים בשיתוף אגף הספורט הנוער והצעירים בעירייה שמימנו את המופע. בנוסף האירוע התקיים במרכז קהילתי פסגות השבע אשר מהווה בית לקהילת הסטודנטים בעיר.

האם שמעתם על האירוע? האם ידעתם שיש קבוצה של צעירים וצעירות שפועלים בעיר? זה הזמן להצטרף לשינוי ולעשייה! כנסו לדף הפייסבוק – "קהילת צעירי בית שמש" עשו לייק והתחברו לרשימת התפוצה של צעירי העיר. המטרה של הקהילה היא לתת לצעירים את המגיע להם ויותר מזה לגרום לטווח גילאים משמעותי להרגיש שייך ומחובר לעיר.

נושאים: כפר הסטודנטים, רשת שעלים, בית שמש
כנס במוצ"ש
כנס במוצ"ש
כנס במוצ"ש
כנס במוצ"ש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: