כבוד לחינוך המקומי- שתי נשים מצטיינות בחמד

שתי נשיות חינוך מצטיינות מרשת 'עתיד' זכו בפרס מורה המאה מטעם חמ"ד. הולנדר מברכת

תמי עמר צילום: אלבום פרטי
תמי עמר צילום: אלבום פרטי

אדווה עמר, מורה בישיבת "עתיד דביר" בבית שמש ותמי עמר, מנהלת התיכון של בית החינוך "עתיד שחר" בבית שמש, קיבלו את הפרסים במסגרת טקס הוקרה שנערך מדי שנה על ידי קהילת החינוך הממלכתי דתי (חמ"ד).

אדווה ותמי, שעובדות במערכת החינוך שנים רבות, זכו להערכה רבה על עבודתן החינוכית ועל תרומתן הרבה לקהילה. הן מהוות מודל לחיקוי עבור תלמידיהן ועבור צוותי ההוראה בבתי הספר.

אבי שושן, מנהל הישיבה התיכונית "עתיד דביר", אמר על אדווה עמר: "כמנהיגת חינוך היא דמות מעוררת השראה בקרב כלל צוותי החינוך בישיבתנו ומודל למסירות ורגישות אנושית ותודעת שליחות המורגשת היטב בין כלל תלמידי הישיבה. אני גאה ומברך את אדווה על זכייתה בתואר מורת המאה".

הממונה על מעמד האישה סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר מברכת גם בשם האחריות על התיק החדש אותו תקבל בקדנציה החדשה שלה, תיק החמ"ד. הנה ברכתה: "ברכותיי לשתי המורות המצטיינות- אדווה עמר ותמי עמר, אשר זכו שתיהן בפרס מורת המאה מטעם החמ"ד. מוסדות החמ"ד בבית שמש מאופיינות בחינוך לערכים, בראיית כל תלמיד ובחינוך מצוין. בתי הספר עתיד דביר ועתיד שחר, בהן עובדות אדוה ותמי, עברו שינויים טובים בשנים האחרונות בזכות איכות צוותי ההוראה. אני שמחה שגם מינהל החמ"ד במשרד החינוך ראה את השיפור ובחר לתגמל את אדווה עמר ותמי עמר על תרומתן הרבה לחינוך ילדינו. בעז"ה השבוע אכנס לתפקידי כממונה על החמ"ד בבית שמש, ואני שמחה שאוכל לשתף פעולה עם מורות ומורים איכותיים ומצוינים.".

נושאים: חמד, בית שמש, עתיד דביר
תמי עמר צילום: אלבום פרטי
תמי עמר צילום: אלבום פרטי
תמי עמר צילום: אלבום פרטי
תמי עמר צילום: אלבום פרטי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: