יש מנהל חדש לאגף החינוך

המנהל הנבחר יליד בית שמש, קובי עמר ניהל את ביה"ס התיכון אמי"ת ואח"כ שימש מפקח כולל על מוסדות החמ"ד במחוז.

קובי עמר שלישי מימין
קובי עמר שלישי מימין

בתום הליך מכרזי אליו נגשו 65 מועמדים בחרה ועדת המכרזים בראשות ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך בקובי עמר לתפקיד ראש מנהל חינוך בעיריית בית שמש. עמר מחליף את מעוז ביגון אשר הודיע במפתיע על פרישתו המוקדמת מתפקידו.

קובי עמר בעל תואר שני ובוגר מכון מנדל למנהיגות. מכהן כמפקח על בתי הספר העל יסודיים (חמ"ד) משרד החינוך מחוז ירושלים ומפקח מתכלל של העיר בית שמש ושל העיר אפרתה. קובי עמר ניהל את קריית חינוך אמי"ת ע"ש "פירסט" וסיים את תפקידו כאן בעיר לפני כ-12 שנה. לאחר מכן עבר לנהל את התיכון הניסויי אולפנת עופרה.

עמר יליד בית שמש, בנם של דינה והפייטן המפורסם אברהם עמר, אשר זה לא מזמן שב ארצה משליחות בארה"ב ועלה להתיישב חזרה כאן בעיר.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "אני שמחה על בחירת בין בית שמש שמשפחתו גרה בבית שמש. החינוך בעיר בית שמש הוא שליחות אסטרטגית. מונחות בפנינו קשת של משימות ואתגרים ואין לי ספק כי קובי הוא השחקן הנשמה המתאים לשליחות זו. קובי מביא עמו ניסיון ניהולי וחינוכי עצום. מכיר היטב את העיר וחדור תחושת השליחות הרצויה להצלחת מנהל החינוך בעיריה החינוך בעיר"

סגן ראש העיריה וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך:" אני סמוך ובטוח כי קובי עמר יוביל ב"ה את מנהל החינוך ואת החינוך בעיר בחרדת קודש. קובי הוא האיש המתאים להוביל את תהליכי השינוי בתחום החינוך בעיר."

קובי עמר:" אני שמח ונרגש להצטרף למסע החינוכי בעיר בית שמש אותו מובילה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. התרמיל המקצועי והאישי שלי רתום כולו להצלחת השליחות שנטלתי על עצמי"

נושאים: חמד, בית שמש, אגף החינוך, עליזה בלוך
קובי עמר שלישי מימין
קובי עמר שלישי מימין
קובי עמר שלישי מימין
קובי עמר שלישי מימין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יש מנהל חדש לאגף החינוך
משהנכתבה ביום שלישי, 02 ביוני 2020, 14:18

עוד בכיר....שיבוא וילך.קדנצייה של בלוך לא יציבה,בכל התפקידים של הבכירים ,לא מחזיקים מעמד ,ויספרו לנו שכל מקרה לגופו..... עירייה במעבר חצייה,באים והולכים .