פעמיים ביטלו את החתונה, היום עשו זאת בצנעה ועם הרבה אהבה

בערב סיום שנת תש"פ החליטו בני הזוג שחתונתם נדחתה פעמיים לעשות את זה היום. השניים, אלעד והודיה שירה התייצבו בפני הרב סויסה והקימו את הקשר ביניהם כדת משה וישראל.

אלעד חותם בפני הרב סויסה על הכתובה
אלעד חותם בפני הרב סויסה על הכתובה

פעמיים השנה דחו בני הזוג אלעד והודיה שירה את מסיבת כלולותיהם. פעמיים קבעו תאריך, נבחר אולם, נתפרו החליפות, השמלה כבר הייתה מוכנה, וההזמנות היו בדרך ליעדם, ופעמיים בשל הנסיבות בוטל האירוע. האירוע בוטל, האהבה נשארה.

היום התייצבו בבית המועצה הדתית, בבית שמש, לערוך את טכס חופתם במעמד רב כנדרש וכיאה לזוג ששואף לבנות ביתו כדת משה וישראל.

אלדד והודיה שירה ביקשו להתחיל את שנת תשפ"א, בזוגיות מאושרת, תרתי משמע. כדת משה ועם הרבה שמחה לחיות ביחד ובאושר. השניים התייצבו היום בבית המועצה הדתית בבית שמש לקיים טכס החופה והקידושין. עם בני משפחה מעטים בשל צו הקורונה, בנוכחות חבר אחד או שניים, ומניין מקובצעים להביאם תחת החופה.

על הטכס כהלכתו וכהדרו עמד כב' הרה"ג הרב שלמה סויסה הי"ו. החתן המפואר אלעד חתם בפני הרב על הכתובה, ולאחר שהעדים אישרו את טבעת האירוסין, התקיים המעמד המרגש של חופה וקידושין. והייתה שם התרגשות ואפילו פרפרים בבטן ניכרו על פניהם של החתן הכלה. בכל זאת זה אינו מעמד שבשגרה, והמחוייבות היא אותה מחוייבות. החתן ישב דקות ארוכות עם הרב לחתום על הכתובה היקרה שתוענק ברוב כבוד לרעייתו, הכלה הסתודדה מעט עם בת משפחה מלווה.

הטכס היה קצר לפי הכללים הנדרשים. עם מסכות ועם מרחק מבטיח אבל הלבבות היו מלאים שמחה ונחת.

הננו לאחל לאלעד ולהודיה שירה שתזכו לשמות רבות, לגדל בנים ובני בנים, שתהיה לכם ולבני משפחותיהם שנת פוריות ברכה והצלחה. שנה טובה ומבורכת.

נושאים: בית שמש, קורונה, מועצה דתית, הרב סויסה
אלעד חותם בפני הרב סויסה על הכתובה
אלעד חותם בפני הרב סויסה על הכתובה
אלעד חותם בפני הרב סויסה על הכתובה
אלעד חותם בפני הרב סויסה על הכתובה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: