קמפיין הסברה לצמצום תאונות הדרכים מגיע גם לבית שמש

את הקיץ הקרוב חייבים לעבור בשלום. תקשיבו, תפנימו ובעיקר תיזהרו, ושוב תיזהרו. הנסיעה בכבישים כבר לא מה שהיה פעם...

הנוער במפגש עם אבי שמר
הנוער במפגש עם אבי שמר

מועצת התלמידים והנוער בבית שמש בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, יוצאים בקמפיין הסברתי משולב ומטרתו: להילחם ממש על החיים, ולדאוג לבטיחות של כולנו בדרכים.

בבית שמש, למעלה מ70% מנפגעי הדרכים הם ילדים ונערים מגיל 5-18, ואחריהם - האוכלוסייה הבוגרת. מכך שמרבית הנפגעים בעירנו הם הולכי רגל. בבית שמש מאז ראשית השנה אירעו 21 תאונות ובהם מספר תאונות עם נפגעים קשה.

השבוע נפגש אבי שמר מנהל אזור ירושלים ברשות לאומית לבטיחות בדרכים ושוחח עם מועצת הנוער העירונית בנושא. שמר הדריך והסביר את החשיבות של הנושא ועמד בין היתר על הדרך להגיע ללב הנהג או הולך הרגל.

הקמפיין הלאומי מתפרסם בטלוויזיה, ברדיו, על האוטובוסים ובעמדות ההסברה מופעל ביוזמת מועצת הנוער העירונית, ויתרכז בשלושת הקבוצות הבאות:

- הולכי הרגל

- נהגים

- האוכלוסייה הותיקה

מוקדי ההסברה יוצבו בסמוך לקניון ״ביג״, רחבת קניון נעימי, אושר עד והמרכז המסחרי ברמה א׳, במטרה להגיע לכמה שיותר ציבורי אוכלוסייה בבית שמש.

אנו מבקשים מהתושבים לשתף פעולה, להקשיב וליישם את ההמלצות (בגדר החובה) שעליהם נלחמים בני הנוער בעיר!

שמר נשאל בין היתר על שילוב בני הקהי לה החרדית במאבק החשוב לכשעצמו. "אין לנו דרך לכפות או להכריח. בעבר ניסו ולא הצליחו. היוזמה חיבת לבוא משם. אנחנו פתוחים לשלב ידיים עם כל מי שמוכן ורוצה". מוניק לוי שאף היא השתתפה במפגש יחד עם יוסי גמליאלי רכז מועצת הנוער הדגישה את המאמצים שנעשו עד כה ללא הצלחה יתירה. כל הנוכחים הסכימו שהמציאות מחייבת היערכות גם בצד החרדי של העיר.

70% מהנפגעים הם בני ובנות נוער.. בפעם הבאה זה יכול להיות אחד או אחת מאיתנו.. כאן המקום להודות לגב' מוניק לוי מנהלת העירונית לבטיחות בדרכים וליוסי גמליאל מנהל מחלקת נוער שבכל פרויקט המוצע בעיר נותן אמונו בבני הנוער בעיר ובפרט במועצת התלמידים והנוער

חושבים, מקשיבים, מיישמים, חיים!

נושאים: הרשות הלאומית, מועצת הנוער העירונית, בית שמש, אבי שמר
הנוער במפגש עם אבי שמר
הנוער במפגש עם אבי שמר
הנוער במפגש עם אבי שמר
הנוער במפגש עם אבי שמר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: