יו"ר ועדת החינוך באה ללמוד כהיערכות לדיון בנושא תקצוב המוחלשים בחינוך

בשבוע הקרוב יתקיים דיון בוועדת החינוך בכנסת על פי בקשת חברים מהאופוזיציה, השכל ביקשה לבקר אצל 'ידידתה' הקרובה בלוך ולראות שני מוסדות חינוך מוכש"ר בעולם החרדי

השכל בחנוכת נצח ישראל
השכל בחנוכת נצח ישראל

ח"כ השכל מגיעה היום לבית שמש לפני דיון בוועדה בראשותה, וועדת החינוך של הכנסת, שיתקיים בשבוע הבא (25.10) בכנסת. הדיון לפי הצעות שהעלו ח"כ יעקב אשר, שלמה קרעי, איתמר בן גביר ואחמד טיבי ידון במצבם של ילדים מוחלשים בחברה הישראלית. הנושא כהגדרת החכים הוא: פגיעה דרמטית ב-79 אלף תלמידים בחינוך היסודי מהאוכלוסיות החלשות ביותר.

בדברי ההסבר שהגישו ח"כ קרעי ואשר נטען כי עשרות אלפי תלמידים מתוקצבים בפחות מ-30% ממה שמקבלים יתר התלמידים בחינוך היסודי. בין התלמידים האלה נמצאים גם מוסדות חינוך בפיקוח חרדי (כמוהמבוקרים היום) שנותנים מענה למי שרוצה חינוך תורני בפיקוח חרדי, זאת מבלי לוותר על ערכי הציונות, שותפות מלאה ונשיאה באתגרי המדינה.

הסיור היום על פי בקשתה של השכל ללמוד ולהכיר מקרוב את תמונת המצב, לשם כך היא ביקשה לערוך בבית שמש סיור היכרות עם השטח. השכל תבקר בשני מוסדות 'אשירה בנות' וביה"ס 'בכפר' של החינוך המיוחד- החווה החקלאית. טוב מראה עיניים...

ח"כ קרעי מהליכוד מציג את תמונת התקציב לשנת 2021 (התקציב החדש שלליברמן) במוסדות חינוך מוכר שאינו רשמי הוקצו 5000 ₪ לתלמיד (שנתי) וזאת לעומת 18 אלף לתלמיד בחינוך הרשמי.

קרעי כיתר חבריו מבקש לפעול לביטול המצב בו עשרות אלפי תלמידים (79000) בחנוך היסודי מתוקצבים ב-םחות מ-30% ממה שמקבל כל תלמיד במדינה.

הדיון בוועדת הכנסת יקדים דיון מוזמן בכנסת בנושא, מכתב פניה מסודר הוגש ליו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי.

אגב השכל פתחה כאן את שנת הלימודים, ואז היא חנכה את שני מוסדות החינוך נצח ישראל בשכונת המשקפיים.

נושאים: חכ קרע, חכ אשר, חכ השכל, וועדת החינוך, בית שמש
השכל בחנוכת נצח ישראל
השכל בחנוכת נצח ישראל
השכל בחנוכת נצח ישראל
השכל בחנוכת נצח ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: