הרחבת מוסדות חינוך הממ"ד התורני אורות מחזון להגשמה

מיזם הרחבת הקריה החינוכית "אורות" יוסיף נדבך חשוב ומשמעותי לחינוך הממ"ד בכלל ולבתיה"ס "אורות" בפרט. הקריה מקודמת היום בידי ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש בשיתוף רשת שעלים

קרית חינוך הדמיה
קרית חינוך הדמיה

קריית חינוך אורות העתידית הכוללת שני מוסדות חינוך, אורות בנים ואורות בנות, עשויה לצמוח לגובה בתוספת שש כיתות לכל מבנה. במסגרות החינוך של אורות קיימות כיום 12 כיתות תקניות והמספר הזה עשוי להשתנות ולעמוד על 18 כיתות בכל מסגרת.

בניית הכיתות תביא לפינוי הקרוואנים הפזורים היום במוסדות החינוך ותאפשר הגדלת החצר לטובת משחקי הילדים

הקריה מקודמת היום בידי ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש בשיתוף רשת שעלים, בקריה ייבנו גם שני גני ילדים ומרכז העצמה. בכך למעשה מושלם החזון האומר כי בקריה יוכלו להתפתח ילדים מגיל גן ועד סיום המערכת היסודית בלי הצורך להחליף אוירה ומרחב.

שני מוסדות החינוך המצויינים הקולטים ילדים מכל השכונות הסמוכות, רמת נריה, קרית אריה, גבעת שרת וגם מרמת בית שמש, עשויים להתרווח בשנה הקרובה.

מיזם תוכנית ההרחבה כוללת תוספת 12 כיתות לימוד, הקמת שני גני ילדים ומרכז העצמה, חידוש וקירוי מגרשי הספורט וכן שיפוץ יסודי של תשתיות ביה"ס . התוכנית נמשכה מס' שנים, והגיעה לכדי הבשלה בשנתיים האחרונות.

מיזם הרחבת הקריה החינוכית "אורות" יוסיף נדבך חשוב ומשמעותי לחינוך הממ"ד בכלל ולבתיה"ס "אורות" בפרט. שני בתי הספר אשר שמם הטוב הולך לפניהם יתברכו במרכז העצמה שייתן מענה לילדים המעוניינים בתוכנית העשרה תורנית מוגברת לצד ילדים הזקוקים להעצמה פרטנית במגוון תחומים.

גני הילדים בלב בתיה"ס ינגישו את בתיה"ס לילדים הרכים ויהוו גשר טבעי היוצר רצף חינוכי מבורך בין שלבי החינוך. גם מגרשי הספורט יזכו לטיפול יסודי, קירוי, וחידוש מתקני הספורט כמו שיפוץ עומק בתשתיות מערכת החינוך כולה.

בשעלים פועלים במלוא המרץ שהרצון הטוב יתחבר לעשייה בפועל, כך שארבעת הפרוייקטים אשר עברו את שלבי התכנון ונמצאים בישורת האחרונה של הליך הרישוי, יעברו מהר ככל האפשר לשלב הביצוע שיסתיים בע"ה בתוך כשנה.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך בירכה על המגמה הזו : "העיר בית שמש מתפתחת בתחומי כלכלה וחברה. שותפות עם שעלים היא אסטרטגית. שעלים זה לא רשת בתי ספר, שעלים זה תפיסת עולם. שעלים רואה את המרחב. כיצד אני רואה את המכלול ואיך לוקחים אחריות. יש שמקטרים ויש שעושים ושעלים בחרה בעשייה. אנחנו רוצים לחיות חיים משותפים. חיי תעשייה, מסחר , תרבות והכול עם חיי תורה. שעלים היא דוגמא לכך. בית שמש בונה בשנה הבאה 400 כיתות. זו תנופה ואנחנו מכאן נוביל תנופה."

רשת "שעלים" מודה בשם קהילת בתי הספר ותושבי העיר על הרוח הגבית המנשבת מלשכת ראש העיר ומפיחה רוח של תקווה ועידוד לתושבים שהחינוך ואורח החיים הדתי והלאומי בראש מעייניהם.

נושאים: קרית חינוך אורות, עליזה בלוך, שעלים, בית שמש
קרית חינוך הדמיה
קרית חינוך הדמיה
קרית חינוך הדמיה
קרית חינוך הדמיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: