מחלוקת בבית היהודי, הולנדר לפרוש מיד, חבריה לסיעה מתלבטים

הולנדר דוחפת לנתק מוחלט מעליזה בלוך, הבוגדת והשקרנית, חבריה לסיעה מעדיפים להיות קרוב ולא להפקיר את הציבור הדתי לאומי לחסדיה של בלוך שעלולה להתנקם

חברי הבית היהודי
חברי הבית היהודי

הבית היהודי בהתלבטות קשה, האם ללכת אחרי הלב או אחרי הראש? הלב אומר שחייבים להישאר בקואליציה, לא להפקיר את הצרכים של הציבור הדתי לאומי בידיה של עליזה בלוך, או חבריה. על אלה כבר למדו בבית היהודי שאין מה לסמוך, עליזה מוגדרת אצל סגניתה בוגדת שקרנית ועוד. רינה הולנדר מתעבת את עליזה בלוך כבר חודשים ארוכים, בטנה מלאה על התנהלותה של בלוך, מנעה ממנה דברים לגיטימים ביותר, מה שהוציא את רינה משיקול דעתה השליו והרגוע בדרך כלל.

הפעם לפי הרגשה, לרינה נמאס מכל המרחץ הטורקי שמנהלת בלוך בעיריית בית שמש, מעדיפה לחזור למשרדה מאשר להיות שם בבית העירייה

הבוקר הופצה שמועה , זה נוסחה המלא. דרמה בבית שמש: יו"ר סיעת הבית היהודי בעיר רינה הולנדר הודיעה על פרישה לאלתר מהקואליציה העירונית עקב הפרת ההסכם הקואלציוני על ידי ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. זו ההודעה המופצת בקבוצות ואטסאפ בעיר.

הידיעה פורסמה בלי זיהוי מקור מוסר, ועוררה חשד לפייק ניוז.

פנינו לחברי הסיעה האחרים הרב ניסים בריח, ולרב ישראל מנדלסון. שניים שפחות מצויים בפולטיקה ובפולי שוק של העירייה ומצויים יותר בתחומי עשייתם. האם הידיעה נכונה או לא, נתבקשו להשיב.

הרב ניסים בריח מוסר שאין לידיעה כל בסיס והיא אינה נכונה.

הרב מנדלסון ממלא פיו מים, שתיקה כהודאה דמיא? לא בטו במקרה זה. מנדלסון חבדניק שהשתחל לתוך רשימת הבית היהודי, בדרך כלל זרם עם החרדים, כך גם הצביע בישיבות ועדת הצתכנון ובניה האחרונות.

ומה אומרת הגבורה? מה אומרת רינה הולנדר? "אין תגובה"!!!

קצת פרשנות: שניים בעד להישאר, הולנדר נגד. הולנדר נגד עד כדי תיעוב של האשה העומדת מולה, לא מאמינה בה!! וכשהאמון נפגע. האמון הזה אינו על רקע אישי, גם זה יש בפנים, אל בעיקר על אמון שנתנה קהילה שלמה של הבית היהודי, על רבניה ועל בוחריה בעליזה בלוך. לדידה של הולנדר בלוך בגדה בכל מה שאצל הבית היהודי הוא ערך מקודש. בשביל רינה הולנדר זה לא קיצוץ כנפיים, זה לא סירוב למנות לה מזכירה כרצונה, זו בגידה בערכים שכל מונתה מושתת עליהם.

התוצאה הצפויה, ואולי השורה האחרונה, הולנדר תודיע בימים הקרובים, על סיום תפקידה הציבורי ושובה למערכת אכיפת החוק במשרדה. אלא אם הרבנים יורו אחרת...

נושאים: הקואליציה העירונית, בית שמש
חברי הבית היהודי
חברי הבית היהודי
חברי הבית היהודי
חברי הבית היהודי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: