העירייה המליצה להורי לוין למצוא בי"ס חלופי לשנה הבאה

העירייה הנחתה את הורי בי"ס לוין לחפש לעצמם מקום חלופי. ההצעה היא לפזר את תלמידי לוין בכל מוסדות החינוך. העירייה לא תממן הסעות לילדים שיעדיפו את הראל ברמת בית שמש.

תלמידי לוין בפעילות
תלמידי לוין בפעילות

מערכת החינוך הממ"ד לא שקטה בימים האלה, כל מנהל בי"ס דואג למוסד החינוכי שלו, וכל אחד רוצה שכמות התלמידים בכיתות שלו לא תגדלנה מעבר לסביר. החשש הוא כי תלמידי בי"ס לוין יציפו את מוסדות החינוך הממ"ד בעיר ומדובר בסה"כ באוכלוסיה של כ-80 תלמידים.

האפשרויות העומדות בפני התלמידים/ות הן בתי הספר הממ"דים הקיימים בעיר. אורות בנים ואורות בנות, הראל ברמת בית שמש ובי"ס עוזיאל.

העירייה מאפשרת להורים להחליט לאיזה מוסד חינוכי הם מעדיפים, סביר הניח שרוב ההורים לא יעדיפו את הראל המצוי ברמת בית שמש כי אז יידרשו להיסעים, גורם מעכב מבחינת ההורים והתמידים. נותרו האופציות המקומיות, אורות בנים ובנות, ובי"ס עוזיאל.

ההחלטה בכל מקרה תהיה השבוע באם לסגור את לוין, וכנראה שאכן כבר הוחלט וסוכם אחרת העירייה לא הייתה מאפשרת להורים לבחור מוסד חינוכי חלופי.

הגיע לידינו פוסט שנכתב, ובו קריאה ממש לעזרה בעקבות הסגירה המסתמנת של בי"ס לוין.

בפוסט הזה, שלא ברור מי הכותב שלו, מביע זה את חששו מצירוף תלמידי לוין אל בית ספרו. " הפועל היוצא שקיים חשש רציני שהכיתות שלנו יתמלאו ביוצאי לוין, ויש בזה שתי בעיות: 1. הכיתות יהיו הרבה יותר עמוסות; 2. אופי ביה"ס ישתנה אם ייכנסו המון משפחות שלא מזוהות עם אופיו של ביה"ס."

ההצעה בפוסט מדברת על חלוקה מאוזנת של כלל התלמידים/ות בין כל מוסדות החינוך, הצעה הוגנת, אם אכן יחלקו את התלמידים לא לפי מוצאם או קרבתם למלכות, גם אם תידרש העירייה לממן נסיעות לחלק מהתלמידים לרמת בית שמש. בכך אגב יצא גם בי"ס הראל נשכר, תתוגבר אוכלוסייתו המדלדלת של ביה"ס. הבעיה, כך נרמז להורים, העירייה לא תממן הסעות לתלמידים שיעדיפו את הראל.

נושאים: לוין, חינוך ממד, עליזה בלוך, יעקב עמר
תלמידי לוין בפעילות
תלמידי לוין בפעילות
תלמידי לוין בפעילות
תלמידי לוין בפעילות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
העירייה המליצה להורי לוין למצוא בי"ס חלופי לשנה הבאה
תושב ותיקנכתבה ביום שני, 20 ביולי 2020, 02:48

תלמידי לוין ברובם ממוצא אתיופי.למה נציג העדה בסיעת הליכוד קולו לא נשמע?

העירייה המליצה להורי לוין למצוא בי"ס חלופי לשנה הבאה
מאיר מלכאנכתבה ביום ראשון, 19 ביולי 2020, 23:53

עברנו שתי סגירות של בתי ספר בעיר , הראשון היה אליקים והשני עדיהו, שני בתי ספר וותיקים בעיר. אני לא יודע אם הייתה ברירה אחרת אבל בהחלט לא הייתה כל מעורבות של העירייה בתהליך של בחירת בית ספר וליווי ההורים במצוקה שנוצרה. בית ספר לוי אשכול לא קלט אף תלמיד מחשש שהרמה תרד פלאים. רוב התלמידים נקלטו בבית ספר גבוטינסקי בצורה מדהימה. יש לשקול גם אפשרות שילובם של חלק מתלמיד לווין בזבוטינסקי, אומנם זבוטינסקי לא ממ״ד אבל באופיו בית ספר מסורתי שמקיים תפילה בבוקר ומטפח מסורת יהודית דתית. זבוטינסקי שוכן בין שתי שכונות בהם קהילה אתיופית שרבי מילדיהם לומדים בזבוטינסקי. עוד מילה אחת- מורי בית ספר לוין, מישהו נתן את דעתו מה יהיה גורלם, צוות המורים השקיע רבות בתלמידים והם ראויים להערכה רבה על עבודתם ומסירותכם, חלקם לפני פרישה.