הצטרפו אלי: אני מצביע עליזה בלוך

בחמש השנים האחרונות קלטה בית שמש למעלה מ-60 אלף תושבים חדשים, בחמש השנים האחרונות עולם התרבות פרח. בחמש השנים האחרונות החלה תנופת פיתוח שטחי תעשיה ותעסוקה יש לי ביקורת עדיין על כהונתה של בלוך, אלה לא דברים שבגינם אני צריך להחליף סוס דוהר!!! לא עוצרים עגלה במעלה הגבעה.

1 / 5 ☆ מדרגים: 2
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק

ביום ראשון כולם יוצאים למלא את חובתם האזרחית. הקלפיות ייפתחו בשעת צהריים לא נוחה להצבעה, ועם זאת צריכים כל מי שאוהב סייסטה לוותר ולהקדים, כי בשעות אחר הצהריים צפוי עומס. (אין יום שבתון).

חובה להצביע כי בכוחך להשפיע.

למי להצביע?

בחמש השנים האחרונות ניהלה את העיר ד"ר עליזה בלוך. הייתי אחד מאלה שפעלו לבחירתה בבחירות 2018. בית שמש אז היתה בתקופה נוראה, העיר לא נוהלה ולא התנהלה בשום צורה, הכל היה הפקר אחד גדול. נכנסתי למערכה ההיא מתוך שיקול דעת ברור מה טוב לעיר ולתושביה.

כבעל ניסיון ובקי במתרחש בעיר, קבעתי לעצמי אז כי אין טוב מבלוך לנהל את בית שמש. סמכתי עליה, האמנתי ביכולותיה, ובעיקר באישיותה הכובשת שהיא מסוגלת לנהל עיר מורכבת כמו שלנו. להיות האמא הטובה של כל תושבי העיר, לדאוג לרווחתם, להעלות אותה בחזרה על דרך המלך לעידן אחר.

אין חולק, ד"ר בלוך הייתה הפרזנטורית הטובה ביותר שהעיר יכולה להשיג. תדמית העיר עלתה פלאים, הזכרת בית שמש בתקשורת כבר לא אותה בית שמש של שנות החושך והאופל. ד"ר בלוך כמייצגת את העיר זכתה להכרה לאומית רחבה, לאותות ופרסים על היותה ראש העיר בית שמש. גוגל יכול לאשר את דברי.

בחמש השנים האחרונות קלטה בית שמש למעלה מ-60 אלף תושבים חדשים. רובם חרדים. שכונות חדשות התאכלסו, העיר הכפילה את צרכיה, ולמרות התקציב הדל ידעה ד"ר בלוך לנווט את העיר. זה אינו אומר שלא היו תקלות, זה אינו אומר שלא היו קשיים. בלי קשיים זה לא היה קורה. 60 אלף תושבים חדשים בבית שמש שאינם מכירים ראש עיר אחר, חוץ מד"ר בלוך. הם יכולים להעיד הכי טוב מה ומי צריך להמשיך לנהל אותם בשנים הבאות.

בחמש השנים האחרונות עולם התרבות פרח. היכל התרבות הושלם, הספריות העירוניות פעלו, רשת המתנסים העשירה את זמן הפנאי של כולנו. המערכת העירונית נתנה שירותי תרבות לכולללם. לנשים החרדיות, לבני הנוער, לוותיקי העיר, הוקם תיאטרון – מלאכה חשובה. מופעי תרבות התקיימו בחסויות שונות, אגפי החינוך, הנוער והצעירים, אגפי מורשת ותרבות תורנית, אגפי חן חרדי, כולם נהנו מהתקציבים המבורכים שגוייסו או הובאו. מגיע קרדיט להרבה עוסקים. כשטוב זה בלוך. גם כשרע זה בלוך.

יש לי ביקורת עדיין על כהונתה של בלוך, ועם זה צריך להעמיד את הדברים בפרופורציה הנכונה. אלה לא דברים שבגינם אני צריך להחליף סוס דוהר!!! לא עוצרים עגלה במעלה הגבעה.

איני יכול שלא להתייחס למועמד השני בהתמודדות. שמואל גרינברג, חמד של בחור. צעיר וכריזמטי, וראוי להנהיג. לא בשלב הזה. טרם בשל להנהיג עיר בסדר גודל של 200 אלף תושבים. לנהל אגף חינוך חרדי עם כל המורכבות בעיר ירושלים אינו עושה אותו לנהלל לנו א העיר עם כל המורכבות בה. גם החרדים יודעים ומבינים א העובדה הזו. אלא מאי? החרדים לשמחתם יש להם מקבלי החלטות, התושבים לא קובעים, קובעים להם. וזה דבר שאותי משכנע בהחלט לא לתמוך בגרינברג. איני אוהב שעסקנים מדרעי ועד גפני, מגולדקנופף ועד ביבי יקבעו לי מי ינהל לי את מערכת החינוך, ומי ינקה לנו את העיר. אז סליחה מר גרינברג היקר. אוהב אותך. אבל לא כראש העיר שלי. בשעה שמר גרינברג מתברך אצל גדולי ישראל, אני מתברך מהעובדות וממה שרואות עיני ותחושותי, בעיר אני חי ולא , עם כל הכבוד.

אני יכול כאן להאריך ולנסות לשכנע אתכם שבלוך, היא הדמות הכי ראויה להמשיך להנהיג את העיר. רק מטעם הזמן והיריעה אקצר. אני לא פקפקתי ולא מפקפק כלל בכישוריה. אדרבא, הניסיון שצברה, הוא לה רק לתועלת.

אני קורא מכאן לכל מצביעי העיר, בעיקר תושבי העיר הוותיקה, בה יש 27236 בעלי זכות בחירה. אני קורא לתושבי רמה א' בה יש 17555 בעלי זכות בחירה. אני קורא לכל אותם מתיישבים חדשים בעיר, שלו חפצים היו בעיר חרדית טיפוסית, לא היו באים לכאן. היו הולכים מן הסתם לאלעד, לבני ברק, לירושלים. העדיפו את בית שמש מהטעם הפשוט היותה עיר מגוונת, עיר בה חיים חילוניים דתיים לאומים וגם חרדים. לא הרבה חרדים. מי מכם זוכר את ימי האופל בהם היה בושה להזכיר מיקום מגורנו. אתם יכולים להיות כוח ההכרעה. אנחנו ממשיכים לטפס, או שאנחנו חוזרים לימי העסקנים. אנחנו ממשיכים להאיר בעולם, או שקרן השמש תהפוך לקרן חושך.

א. צאו להצביע. ב. אם להצביע יש רק מועמדת אחת עליזה בלוך. בלי עסקנים, בלי מפלגות אם. בלי קומבינות, בלי טריקים ובלי שטיקים. שתהיה לכולנו בחירה טובה ומוצלחת.

נושאים: בחירות 2024, בית שמש, עליזה בלוך, שמואל גרינברג
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:12 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הצטרפו אלי: אני מצביע עליזה בלוך
משה
(1 / 5)

נכתבה ביום שבת, 09 במרץ 2024, 17:09

חייבים שינוי!! אני תושב העיר הוותיקה ולאחר 5 שנים מאכזבות מבחינת קיום הבטחות שלא ראיתי שום שיפור משמעותי אני מצביע לגרינברג בתקווה לשינוי.

הצטרפו אלי: אני מצביע עליזה בלוך
נמרוד
(1 / 5)

נכתבה ביום שבת, 09 במרץ 2024, 13:08

אני בפעם הקודמת הצבעתי לעליזה בלוך כי חיפשתי משהו אחר מישהו שינקה את העיר שידאג לסלק את כל המהמורות בכבישים ואני מאוכזב ניקיון העיר מסתכם ביום ניקיון שרובעובדי העירייה ניצלו כיום חופשה (יום הבא הביאו את שקית הזבל הביתית שלהם להראות שהם השתתפו בניקיון) מהמורות בכבישים לא תוקנו (התיקונים היחידים היו כביש לוי אשכול שהתחילו לשפצו עוד בתקופת אבוטבול ולקח חמש שנים לשפץ אותו וכביש מעפילי אגוז שעליזה התחילה אבל גמרה אותו רק לאחרונה) בקצב הזה תעשו חשבון פשוטכמה זמן יקח לתקן את כל המהמורות בכביש. אין ברירה אני מנסה שוב משהו חדש אנימקווה שאני לא יתאכזב