הכסף הגיע, המלאכה לבניית המרכז להתפתחות הילד נמשכת

אחרי הפוגה מאולצת בשל חסרון כיס החלה המלאכה ביתר שאת לסיים את בניית המרכז להתפתחות הילד בגבעת שרת. העלות המשוערת מעל ל-10 מיליון ש"ח

המרכז להתפחות הילד הדמייה
המרכז להתפחות הילד הדמייה

רק בעוד ארבעה חודשים, אולי, אם הכול יזרום כמו שצריך, תסתיים מלאכת בניית המרכז להתפתחות הילד בגבעת שרת. לפני כשנה, בחודש יוני, ערך סגן ראש העיר גרינברג סיור עם מנכ"ל המתנ"ס מר עמית קדמון והצוות המקצועי, באתר הבניה של המרכז לעמוד מקרוב על קצב התקדמות הבניה ולבחון את התקדמות הבניה. "הבניה מתקדמת בקצב משביע רצון, ונעשה הכול בכדי לקצר הליכים למען השלמת המבנה ואיכלוסו, מאחר וזו טובת ילדי בית שמש". אמר אז והוסיף את תקוותו שבעוד פחות משנה ניתן יהיה בע"ה לברך על המוגמר ולחנוך את המבנה החדש שיהווה יתרון וחממה טיפולית לכל אותם אלה הזקוקים לכך. "הבניה מתקדמת בקצב משביע רצון, ונעשה הכל בכדי לקצר הליכים למען השלמת המבנה ואיכלוסו, אחר וזו טובת ילדי בית שמש".

השבוע בדקנו מה והיכן מתקדמת הבניה במרכז להתפתחות הילד. הלומת הפטישים נשמעת וזה אחרי עצירה של מספר חודשים. העירייה הוציאה הוראה להפסיק את הבניה בתחילת דצמבר שנה שעברה. מאחר והכסף נגמר ולא היו מקרות מימון.

לפני כחודש קיבל הקבלן הוראה לחדש ולהמשיך את הבניה. אומר ביבר אסולין: " אני מקווה שתוך ארבעה חודשים אנחנו מסיימים שם את כל העבודות. אנחנו עכשיו בשלב הריצוף. וכאשר נסיים את נתחיל עם הפיניש. הפיניש מתכוון אסולין זה חלונות, חדרי שירותים וסניטציה, נגרות וזיגוג. המביא מבחוץ מבחין כי הפיגומים עדיין קיימים במקום וכי מלאכת חיפוי הקירות טרם הושלמה. מה שכן אומר אסולין יש עכשיו את כל הכסף לסיים את הפרוייקט.

מבנה הקבע ישמש כבית לטיפול מקצועי לכל תחומי ההתפתחות ולכל שלבי הגילאים לילדי העיר, לצורך כך גויסו קרוב ל-10 מיליון שקלים לבניית מבנה קבע, הכספים גויסו מהביטוח הלאומי, 'קרן רש"י' כנציגים של משפחת סעדה, וקרן וינברג והתכנית הלאומית לנוער בסיכון '360'.

סוף דבר, הבניין ייחנך רק בשלהי אוקטובר נובמבר, איחור של חצי שנה. גם זו לטובה.

נושאים: המרכז להתפתחות הילד, קרן רשי, תכנית 360, עיריית בית שמש
המרכז להתפחות הילד הדמייה
המרכז להתפחות הילד הדמייה
המרכז להתפחות הילד הדמייה
המרכז להתפחות הילד הדמייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: