פתיחת שנה"ל: לא כל מוסדות החינוך התברכו בפתיחה חלקה

קרוואן אחד במקום שניים, בלי חשמל, בלי מזגן ובלי ריהוט ובעיקר בלי גישה. מדרגות לא בטיחותיות, כך ציפו בעירייה מבי"ס אורות בנות לפתוח שנת לימודים כסדרה...

מדרגות
מדרגות

שנה"ל נפתחה כסדרה? בתמונות זה נראה ממש יפה, מחוייכים עם חליפות, לחיצות ידיים, חיבוקים, והיו מקומות בהם תלו גם שלטים בנוסף לבלונים בצבעי הקשת. אז לא כולם, למרות ניסייונות ההסוואה לא הכל היה ורוד.

ב'אורות בנות' שתי כיתות לא נפתחו כסדרן. בי"הס המצליח זכה לרישום מוגבר, ונזקק לתוספת שתי כיתות. ברכה. לא אצל עיריית בית שמש או לפחות לא אצל מנהליה. במקום לעמוד על רגליהם ולסייע בפתרון המצוקה, עיריית בית שמש נוהגת לדחוק פתרונות עד הרגע האחרון. וגם אז לא תמיד היא מבצעת את העבודה. אמרנו גידול שהצריך הבאת שני קוראנים לבית הספר. לא פיתרון הכי טוב, אבל פיתרון. ידעו על הצורך כבר בסוף שנה"ל היוצאת, והיה ברור שצריך להביא קרוואנים, הביאו רק אחד. למה אחד? הפתרונים לחותה, לברדוגו ולקירשנבויים. הקרוואן הונחת רק 'בין השמשות', סמוך מאוד לפתיחת שנה"ל. ברוך הבא קרוואן. ואז צריך חשמל, צריך מזגן, צריך מדרגות. צריך ריהוט... חשמל? תשלמו אתם. מזגן. עדיין אין. מדרגות? שמו משהו פרובזורי לא תקני ומסכן עליה של תלמידים. ריהוט? ניחשתם. בשעה שההורים יושבים בישיבה מתקשר הספק, לאן להביא. מה להביא? כבר הזמנו אנחנו על חשבוננו... הייתה התשובה ממזכירות בית הספר. "חלם" אומר חבר הנהגת ההורים העירונית דודו עמר שבתו תחבוק השנה את ספסל בית הספר אורות.

וזה לא הסוף. ביה"ס נזקק לעוד כיתה עבור כיתה מקדמת. בכיתה א. באין כיתה הבנות האלו יושבות היום עם כיתה א רגילה. יש קושי וזה חוסר מקצועיות טוענת מנהלת בית הספר הגב' פרחיה נחמני. אבל מה אני יכולה לעשות? שתיאלץ להתמודד עם הבעיות האלו ואחרות נובעות מתוספת שתי כיתות, כמו מנקה לכיתות. מנהלת בית הספר במקום להקדיש זמנ ומרצה לעבודה הפדגוגית צריכה להתעסק בזוטות שהאחראי לפתרונם היא העירייה. כמו עוד מינוי מחליפה למזכירה שיצאה לחופשת לידה. "אין סיכוי שביה"ס יפעל ללא מזכירה" היא מיידעת את מנהל אגף החינוך.

אלו בעיות שפקדו את בית הספר שלמראית עין נראה שם הכול שמח ועובד כשורה. אם.. אם בעיות אלה לא היו היה אפשר לומר שגם הארנבות היו צוהלות בחצר פינת החי של בית הספר. ולא כך הם פני הדברים...

ביקשנו התייחסות מנכ"ל העירייה. עד רגע העלאת הידיעה לא הגיעה כל תגובה.

נושאים: עיריית בית שמש, אגף החינוך
מדרגות
מדרגות
מדרגות
מדרגות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: