בתי ספר של החופש הגדול ללא כל עלות בכל מוסדות החינוך

ילדי בית שמש יזכו למימון מלא בשל מצבה הסוציוקונומי של העיר

תמונת ארכיון, ילדי בי"ס בגין
תמונת ארכיון, ילדי בי"ס בגין

בחופשת הקיץ יוכלו תלמידי כיתות א', ב' והשנה גם ג' ליהנות ממסגרת חינוכית בחינם, או בעלות בסיסית בלבד. כל 352 הרשויות שבתחומן בתי ספר יסודיים נענו ל"קול קורא" שפרסם משרד החינוך, והביעו נכונות להפעיל את תכנית "בתי הספר של החופש הגדול" בקיץ תשע"ז, בבתי הספר הרשמיים והמוכרים שאינם רשמיים )מוכש"רים(.השנה התכנית תתרחב ותכלול גם את תלמידי כיתות ג.
כ- 450 אלף תלמידי כיתות א'-ג' צפויים ליהנות בקיץ הקרוב מהתכנית, במסגרתה יחשפו למגוון חוגים ופעילויות העשרה בתחומי הדעת ובתחום החברתי ערכי. התלמידים ייהנו מחוגים מגוונים, פעילויות ספורט, פעילות בנושא זהירות בדרכים, סיור במוזאונים ועוד. השנה נבחר נושא ירושלים כנושא המרכז השנתי, המהווה המשך לנושא השנתי. נושא זה יבוא לידי ביטוי בהיבטים חווייתיים ובהפעלות שונות עם התלמידים והוריהם.
בתי הספר של החופש הגדול" יעסקו השנה בנושא "ירושלים" ויכללו התנסויות חווייתיות, למידה מגוונת באמצעות חוגי העשרה, ספורט, חינוך סביבתי ומעורבות חברתית, למידה באמצעות מרכזי למידה אינטראקטיביים, מועדון קריאה וסדנת כתיבה יוצרת. כמו כן, ישולבו בפעילויות ימי שיא סביב נושאים ערכיים

התכנית תקל על נטל התשלומים של ההורים ותחסוך לכל משפחה סכום כולל של עד כ- אלף ש"ח לילד. התכנית מעניקה שוויון הזדמנויות ותאפשר להורים להמשיך בשגרת יום עבודתם.
הסוציואקונומי. רשויות באשכולות למ"ס 1-4, דירוג בו מצוייה בית שמש משרד החינוך משתתף במימון מלא של התכנית המופעלת. ההורים אינם משתתפים במימון התכנית.
קייטנות הקיץ של משרד החינוך יפעלו עד ה-12 ביולי, בשעות 00:31-00:80.
לפי משרד החינוך הרישום נעשה באמצעות אתר הרשויות המקומיות. באתר עיריית בית שמש אין כל אזכור לבתי הספר של החופש הגדול, ושם עדיין טרם החלה ההרשמה. כאשר יתעדכו נביא זאת לידיעתם כדי להירשם. בכל אופן כדאי שתדעו את הפרטים: יש בכל מוסדותץ החינוך בעיר מפעל כזה, ועלות בו היא לגבי בני בית שמש היא אפס. כל דרישה אחרת אחרת אל תסכימו.
משרד החינוך הוציא הודעה לךפי הרישום לבתי הספר יתקיים באתרי האינטנט של הרשויות המקומיות, באתר האינטנט של עיריית בית שמש אין כל איזכור לקיום בית הספר של החופש הגדול. מנהל אגף החינוך מאשר שאכם המפעל הזה יתקיים גם בבית שמש.

נושאים: קייטנות, החופש הגדול, בית שמש, חינוך
תמונת ארכיון, ילדי בי"ס בגין
תמונת ארכיון, ילדי בי"ס בגין
תמונת ארכיון, ילדי בי"ס בגין
תמונת ארכיון, ילדי בי"ס בגין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: