אדל בלעיש- כוכב צומח בתחום הזמר

איך הופכים תכנית לימוד אנגלית לפיתוח כישרון במוסיקה, הקשיבו לאדל בלעיש מכיתה ו ותבינו מה החשיבות. אדל חברה כמובן גם במקהלת בית הספר הממ"ד עוזיאל.

אדל בכותרת היו טיוב
אדל בכותרת היו טיוב

קינוח לשבת. צריך להקשיב כדי להתרשם. והקשבנו עבורכם, ואם אתם חפצים רגע של נחת לפני שבת קודש, היכנסו גם אתם לאתר ביה"ס עוזיאל (לשמוע את מקהלת ילדי עוזיאל) או ליו טיוב, הקלידו אדל בלעיש, ושם תמצאו את הילדה המוכשרת הזו, בסה"כ תלמידת כתה ו' שעתידה סלול כנראה בפניה. עם כישרון כזה אפשר בהחלט להגיע רחוק.

אדל, תלמידה בכיתה ו בבית ספר ממ"ד עוזיאל. משתתפת בתחרות של משרד החינוך לאנגלית מדוברת (כשרונות באנגלית) בשם E talent . אדל ניחנה בקול מלא עצמה ורגש, שיכול להוביל אותה למרחקים ארוכים.

הילדה אדל בלעיש (בתם של לינדה וגולן בלעיש) הקליטה שיר באנגלית כמובן, (לא שפת אם) בהדרכת המורה לאנגלית ברוריה גרינבויים. יחד עם המורה למוסיקה חגית בנדר לטובת התחרות. Scars to your beautiful (צלקות ליופי שלך)

בבית ספר עוזיאל פועלת מגמה לפיתוח אומנויות שבאופן טבעי משתמש בידע ובאולפן שלו- הפתעות רבות יצאו משם- להעצים את הילדה כמו אצל כישרונות אחרים שמבטאים עצמם בשירה ובפיוט בעברית. בבית ספר עוזיאל מלמדים נגינה בכלי נגינה שונים. בתוך מערכת השעות היום יומית ישנה חלוקה לחוגי נגינה. מספר הילדים בשעת חוג משתנה ונע בין 5 ל 10 ילדים בשיעור. בין הכלים הנלמדים – גיטרה, כינור, אורגנים, חלילית , סקסופון ומנדולינה.

התכנית באנגלית נועדה להנחיל שפת האנגלית עוד לפני פיתוח המיומנות לקריאה. איך? באמצעות שמיעת סיפורים, בדיחות, שירים, הרחבת אוצר המילים היא מטרה ואתגר למלמדות והמורות. ממש כמו השימוש בדמויות חביבות מעולם הלדים.

כאמור לפתח זה נכנסה הילדה אדל בלעיש, מוכשרת וחביבה בפני עצמה גם בתחומי לימוד אחרים. במקרה זה הוקלטה באולן המצוי בביה"ס .

ולתחרות, אינה תחרות במובן של זוכה, עצם הנוכחות או ההשתתפות היא כבר הישג. משרד החינוך ילווה את הילדים המוכשרים האלה הלאה במסגרת תכניות לימודים נוספות לפיתוח שפת האנגלית ואם אדל קיבלה מבטא או העשירה עצמה באוצר מילים הרי זה הישג לא מבוטל. בהצלחה אדל.

https://youtu. be/opod5WTnK_U

נושאים: ביס עוזיאל, בית שמש, משרד החינוך אדל בלעיש
אדל בכותרת היו טיוב
אדל בכותרת היו טיוב
אדל בכותרת היו טיוב
אדל בכותרת היו טיוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: