70 למדינה- בית שמש לא מתרגשת

תקציב דל, ובמיוחד תכנית אירועים מצומצמת מובטחת לכם בערב יום העצמאות תשע"ח, היא שנת ה-70 למדינה. מי שרוצה תכנית מיוחדת שיתכנן לעצמו.

מוטי טקה צילום יח"צ
מוטי טקה צילום יח"צ

מדינת ישראל מתרגשת לציון יום העצמאות ה-70 למדינה, בכל הארץ כבר נערכו או נערכים לקראת היום המיוחד הזה, יש מי שמקדיש לכך תשומת לב גדולה, ויש כמו עירנו, בית שמש תובב"א שיום העצמאות השתא אינו שונה מיום העצמאות בשנים האחרונות. ממשלת ישראל, באמצעות משרד התרבות החליטו על חגיגות לאומיות שיתפרשו על פני 70 שעות, הרקדות המוניות, תערוכות, מוזיאונים, טיולים בפארקים, חידונים ועוד יהיו חלק מתכנית החגיגות הלאומית.

בית שאן הגדילה והשקיעה לקראת היום הזה והקציבה סכום של 1.8 מיליון ₪. המשרד לענייני פריפריה כבר הצהיר בתגובה לשאילתא באשר לבית שאן, כי הוא ייטיב עם רשויות רק עד סכום של 40 אלף ₪ לישוב.

מה עם בית שמש? ראי להיערכות לקראת יום העצמאות תמצאו בתקציב העירייה. השנה כמו בכל שנה מתוקצב יום העצמאות בכלל אירועי אביב. מהם אירועי אביב? אצלנו כוללים במסגרת תכנית האירועים האלה את יום השואה, את ליל הזיכרון ויום הזיכרון, ואירועי ליל העצמאות, ואולי אולי, את אירועי המימונה. בכמה תוקצבו כל אלה? חצי מיליון ₪. מאה אלף ₪ יותר מאשר השנה היוצאת. טוב? ממש לא!! אירועי קיץ הסמוכים מאוד תוקצבו השנה במחצית מהסכום של שנת 2017. רק 450 אלף ₪ במקום הוצאה של 772 אלף ₪ שתוקצבו אירועי הקיץ בשנת 2017.

מה צפוי לנו באירועי יום העצמאות? נכון לעכשיו ידוע כי הוזמנו שני אמנים. נחשו? שוב תראו כאן את ליאור נרקיס, חביב בית שמש. ולידו יופיע זמר בשם מוטי טקה. מוטי טקה הוא חייל מהקריות אשר שר ומופיע בשמחות של חברים ומשפחה מאז ילדותו. לפני כשנתיים החל טקה להעלות את ביצועיו לרשת וזכה לאהדה גדולה. כיום, לאחר שצבר ניסיון בתחום עם הלהיטים שלו שזכו לשלושה מיליון צפיות ביוטיוב, הוציא את סינגל הבכורה שלו "בלבלה". מה מעבר להם? כנראה להקות מקומיות יעשירו את לוח המופעים שלכם לליל העצמאות.

רמת בית שמש תתכנן אירועיה בהתאם לתקציב מיוחד שהועמד לרשות המפיק של האירוע, מנהל הרכש דוד וקנין. 80 אלף ₪ זה התקציב המיוחד שלו.

ומה מעבר לכך? אפילו וועדת היערכות, או גיוס משאבים לציון מיוחד וחריג של יום ולדת ה-70 למדינה לא הוקמה. שלא לדבר על תכניות מיוחדות, שונות מהרגיל. תכנית אחת שכבר ידוע כי תתקיים, היא חידון לילדים ונוער בסימן 70 שנות גבורה שיונחה בידי סגן ראש העיר לשעבר, דוברה ומנהל המחלקה לתרבות תורנית יהודה גור אריה. גור אריה הפיק בעבר חידונים רבים, שזכו לשם ותהילה במשרד החינוך. הפעם ישחזר את אחד מאלה לכבוד מיום הולדת ה-70 למדינת ישראל.

נושאים: בית שמש, חגיגות ליל העצמאות
מוטי טקה צילום יח"צ
מוטי טקה צילום יח"צ
מוטי טקה צילום יח"צ
מוטי טקה צילום יח"צ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
70 למדינה- בית שמש לא מתרגשת
הרב ברחנכתבה ביום שלישי, 06 במרץ 2018, 02:25

העיקר פרסומים נרחבים על שולחנות עגולים לרגל 70 למדינה.אבל בשורה התחתונה סתם דיבורים שכביכול אמורים להזיז משהו בעיר המקוטבת הזאת.בפועל אותה המנגינה של תושבים שרוצים שינוי והעיריה ממשיכה בשלה עם עסקניה וההתנהלות החובבנית והמגמתית של תרבות האנ"ש...