תמ"א ברח' הרצל

ארבעה בניינים יזכו לטיפוח ולביסוס מפני רעידות אדמה בפרוייקט-יוזמה פרטית של הקבלן יהודה רחמים. בקשה מונחת בוועדה המקומית לפיתוח

רח הרצל
רח הרצל

רח' הרצל עתיד לשנות פניו ולהראות מראה רענן הרבה יותר מאשר הוא נראה עכשיו. מחוייב המציאות שגם הרחוב השכן להיכל התרבות העירוני המצוי בשלבי בניה מתקדמים יזכה להתחדשות. במקום שאין התחדשות עירונית, טוב שיש יוזמה פרטית. הקבלן יהודה רחמים זיהה את הפוטנציאל ומוכן להשקיע הרבה דמים כדי לקדם ולשקם את הבניינים האלה לטובת הדיירים וגם להרחיב ולהגדיל את כמות יחידות הדיור במרחב.

יהודה רחמים הגיש בקשה לוועדה המקומית לתכנון ובניה בקשה לבנות על פי תכנית תמ"א 38. מטרת התכנית לבסס ולחזק את הבניינים, שלושה במספר ברח' הרצל ואחד נוסף ברח המשלט, מפני סכנות כמו רעידת אדמה תוך כדי הרחבה ושיפור תנאי הדיור. התכנית התבקש אישור הוועדה גם לתוספת קומות לגובה.

תכנית הבקשה הופקדה בוועדה המקומית להתנגדויות, עד אמצע חודש דצמבר. הודעות על כך פורסמו בעיתונות הארצית. באם לא תהיה התנגדויות מצד התושבים, צפויים להיכנס להליך הגשת תכניות מפורטות. נכון לעכשיו עולה כי רוב הדיירים כבר הביעו הסכמה לחיזוק וביסוס הבניינים המצויים במצב בכי רע.

נושאים: בית שמש, ועדה מקומית לתכנון ובניה
רח הרצל
רח הרצל
רח הרצל
רח הרצל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: