תושב המועצה האזורית מטה יהודה עצור בחשד לעבירות של סחר בסמים

סחר בסמים מסוכנים באמצעות הטלגרם, נעצר ע״י המשטרה כשנתפס מבצע עסקאות סמים ברחבי ירושלים, והיום עם סיום החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום

סמים
סמים

בשבועות האחרונים התנהלה במשטרה חקירה סמויה כנגד תושב המועצה האזורית מטה יהודה בחשד לעבירות של סחר בסמים. מוקדם יותר החודש, במהלך פעילות סמויה של בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, נצפה החשוד המבצע עבירות של סחר בסמים מסוג קוקאין ברחבי העיר ירושלים.

בתאריך 16/11/22 נעצר החשוד ע״י בלשי ימ״ר ירושלים לאחר שנצפה מבצע עסקת סמים נוספת בעת שמכר סמים מסוג קוקאין. במהלך מעצרו נתפסו ברכבו ע״י השוטרים סמים מסוגים קוקאין, בולי LSD וסמים מסוג MDMA מחולקים למנות, וכן פלאפונים ששימשו את החשוד לביצוע עבירות הסחר בסמים. בחיפוש שערכו בלשי המשטרה בביתו נתפסו סמים מסוכנים נוספים מסוג קוקאין, ו-MMC.

מהחקירה שהתנהלה במחלק הנוער בימ״ר ירושלים, עלה כי החשוד ביצע את עסקאות הסמים באמצעות הטלגרם וקבע להיפגש עם הקונים במקומות שונים לביצוע עסקאות הסמים. במהלך החקירה נחקרו במשטרה 6 קליינטים שקשרו את החשוד לביצוע עבירות הסחר בסמים. עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית כנגד החשוד לביצוע עסקאות של מכירת סמים מסוכנים, הוגשה היום הצהרת תובע ע״י יחידת התביעות של מחוז ירושלים לקראת כתב אישום, ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים, בדגש למחוללי הפשיעה - מוכרי ומפיצי הסמים.

נושאים: משטרה, סמים, סחר
סמים
סמים
סמים
סמים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: