חילוץ לילי מוצלח בשמורת נחל שורק

5 רוכבי אופניים שיצאו לרכוב מכיוון ירושלים לבית שמש ובמהלך רכיבתם, נותק עמם הקשר. שוטרים רבים מתחנות המחוז ביניהם גם שוטרי מג"ב מטה יהודה, החלו בפעולות שהביאו לבסוף לאיתורם

צילום: באדיבות איחוד הצלה
צילום: באדיבות איחוד הצלה

שוטרי מחוז ירושלים ומתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה של משטרת ישראל, פעלו הלילה לאיתורם של רוכבי אופניים שתעו בדרכם בנחל שורק סמוך לבית שמש.

אמש בשעת ערב מאוחרת, התקבל דיווח במשטרת מחוז ירושלים על אודות 5 רוכבי אופניים שיצאו לרכוב מכיוון ירושלים לבית שמש ובמהלך רכיבתם, נותק עמם הקשר. שוטרים רבים מתחנות המחוז ביניהם גם שוטרי מג"ב מטה יהודה, החלו בפעולות שיביאו לאיתורם ובמקביל לכך הוזעקו מתנדבי יחידת החילוץ עציון יהודה במטרה להגיע אל אותם נעדרים במהירות.

בנוסף, נערכו פעולות איתור שכללו הפעלת אמצעים טכנולוגיים וסריקות בשטח תוך שמסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל הוזנק אף הוא לאוויר במטרה לסייע ובמהלך סריקות שערך איתר את החמישה והכווין את הכוחות שבקרקע לעברם. הרוכבים חולצו מהשטח והועברו לחיק משפחתם.

איחוד והצלה מוסיפים: "אמש התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה על מספר נערים רכובים על אופניים שאיבדו את דרכם בתוואי המסלול של נחל שורק הסמוך לבית שמש.
חפ"ק הוקם סמוך למושב נחם אליו הוקפצו רכז המבצעים חיים לנדסמן וראש הסניף צביקה רובין שביצעו הערכת מצב יחד עם כוחות המשטרה והוחלט להקפיץ כוחות לסריקות.
רכב השטח של איחוד הצלה מסניף בית שמש עם המתנדבים יחיאל רוזנברג, דודי ורטהימר ומנדי אייזנבך נכנסו לשטח והחלו בסריקות יחד עם כוחות משטרה ובסיוע של מסוק. לאחר מספר שעות הנערים אותרו כשהם בריאים ושלמים.
המתנדבים עם רכב השטח יחד עם צוות של מג"ב חילצו אותם עם האופניים לכוון החפ"ק והעבירו אותם להוריהם המודאגים.

נושאים: משטרה, מגב, יחידת החילוץ 669, בית שמש, נחל שורק
צילום: באדיבות איחוד הצלה
צילום: באדיבות איחוד הצלה
צילום: באדיבות איחוד הצלה
צילום: באדיבות איחוד הצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: