תושבי שכונות בעיר הוכרו כזכאים בקבלת רישיון נשק

בהתאם לדרישות המקפידות להענקת אישורים לקבלת רישיון נשק כמו אי רישום פלילי, בריאות, ועוד.

2.3 / 5 ☆ מדרגים: 3
ראש העיר בלוך
ראש העיר בלוך

בנוסף לגורמים פרטיים שפנו לשר בן גביר, כמו עו"ד רפאל צ'סטר, גם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך פנתה בחודשים האחרונים מספר פעמים לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בבקשה לכלול את העיר בית שמש כישוב זכאי בקבלת רשיון נשק.

ראש העיר ד"ר בלוך הדגישה בפני השר בן גביר במכתביה השונים כי יש בסיס לבקשה להחריג את העיר בית שמש ולהכליל אותה כישוב זכאי. ראש העיר בלוך הדגישה כי העיר מורכבת מציבור עולים רב מארצות שונות שלרבים מהם היה נשק בארץ המוצא. עוד הדגישה ראש העיר את פריסת הציבור החרדי בשכונות שונות הזקוק להגנה מרחבית קהילתית. נימוק נוסף שהודגש היה המבנה הטופוגרפי הייחודי של העיר בית שמש שאינו מאפשר כיסוי הרמטי של הכניסות והיציאות הרבות בעיר.

עו"ד צ'סטר מציין במכתבו את הקרבה של העיר לאתרי הבניה והמצאות עובדים פלסטינים המגיעים מידי יום לאתרי הבנה (בימי שגרה) ואף לנים שם בלילות כאשר אין כמעט נושאי נשק בעיר למקרה הצורך של הגנה מינימלית.

הרחובות המבוקשים להגדרתם כזכאים: השלושה, חגואל, יונתן, פרנק, פרנקל, סנש, אהרונסון, קליין, אלבז, האחים, יאיר, חביבה רייק, אליהו הנביא, חזון עובדיה, חולדה הנביאה, נתן הנביא, אהבת שלום, יונה בן אמתי, יחזקאל הנביא, חבקוק הנביא, עזרא, יואל הנביא, אחיה השילוני, משה רבנו, נריה הנביא, ירמיהו הנביא, ריש לקיש, זכריה הנביא, רב המנונא, רמת עזרא, רב חנן, מר עוקבא, אביי, רב עולא, רב זביד, רבינא, רבא, תלמוד ירושלמי, רב עמרם, רב אבדימי, שדרות האמוראים, נהרדע, רב מרי, תלמוד בבלי, בר קפרא, דובב מישרים, שפע חיים, איילת השחר.

הגשת הבקשה מתבצעת למול אגף לרישוי כלי ירייה במשרד לביטחון לאומי

נושאים: בית שמש, המשרד לביטחון פנים, רישיונות נשק, עוד רפאל צסטר
ראש העיר בלוך
ראש העיר בלוך
ראש העיר בלוך
ראש העיר בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:2.33 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
תושבי שכונות בעיר הוכרו כזכאים בקבלת רישיון נשק
גולש אנונימי
(1 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 14 בינואר 2024, 14:34

מה עם תושבי ג' 2? רחוב שמואל הנביא סמוך מאוד לעונה בן אמיתי ויחזקאל הנביא שכן אושרו. מה ההבדל? איזור ללא נשק בכלל בתושבים.

תושבי שכונות בעיר הוכרו כזכאים בקבלת רישיון נשק
RAHAMIM OVADYA
(1 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 14 בינואר 2024, 12:43

מה עם כל תושבי רמת בית שמש ב'? נהר הירדן, יהודה הנשיא, רבי מאיר, ריב"ל, ריב"ז, רבי אלעזר, רבי צדוק, רבי טרפון, וכו.., האם דמנו הפקר?! אצלנו לא עובדים ערבים?! תכללו בבקשה גם אותנו . תפעלו לאחד ולא לפלג!

תושבי שכונות בעיר הוכרו כזכאים בקבלת רישיון נשק
שלומי שי
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 11 בינואר 2024, 08:05

מה עם תושבי נהר הירקון שנמצאים בכניסה הראשית מהשטחים?